Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bøtte inn mål var kanskje en overdrivelse, men var farlig forann mål og var en meget bra spiller. Selv om han var best i 4-2-3-1 formasjonen betyr det ikke at han har samme rollen i Arsenal. Det er stor forsjell på feks. vår 4-2-3-1 og Liverpool sin for å ta et eksempel. Kan være mange forsjellige spiller roller i en lik basic formasjon.

 

Rhodes er et fenomen, skikkelig Shaerer alike spiller. Håper et lag som Everton henter han, for de kan virkelig trenge en slik type spiller!

Lenke til kommentar

Perez:

i ll be speaking directly with Matias later on today if i can.and give you all a first hand update.I ll post it here when ready.
Håper på gode nyheter!

 

Edit: Blogginnlegg av Javier Perez hvor han oppklarer en del usikkerheter rundt Suarez-ryktet. Samtidig går det rykter på Twitter om at Arshavin er på vei ut, noe som potensielt kan rydde plass til Suarez i troppen vår.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Kalou? Har Wenger som mål å kjøpe en spiller som garanterer Walcott klippekort i laget? Nei fy faen.

 

Jeg drømmer fortsatt om Hazard. Der snakker vi klasse, men han er vel allerede for god for Wenger (og selvfølgelig for dyr) som liker å hente spillere som er betegnet som gode og deretter utvikle de til å bli meget gode. Fremfor å hente eksepsjonelle spillere og gjøre de til verdensklasse.

Lenke til kommentar

johncrossmirror John Cross

"Sky saying Arsenal have asked Chelsea about Kalou. Di Matteo responds: 'We know he's at African Nations Cup.' Kalou an old Wenger favourite"

 

What the fuck?

Den tweeten gir ikke mye mening i mitt hode. Hvem er på ACN? Kalou? Hvordan er det relevant? Wenger? Hvorfor skal han være i Afrika når vi spiller kamp i morgen?

Lenke til kommentar

johncrossmirror John Cross

"Sky saying Arsenal have asked Chelsea about Kalou. Di Matteo responds: 'We know he's at African Nations Cup.' Kalou an old Wenger favourite"

 

What the fuck?

Den tweeten gir ikke mye mening i mitt hode. Hvem er på ACN? Kalou? Hvordan er det relevant? Wenger? Hvorfor skal han være i Afrika når vi spiller kamp i morgen?

 

Kalou har reist til ACN så dermed er en eventuell overgang for Kalou temmelig liten i seg selv da treneren til Elfenbenskysten mest sannsynligvis vil holde laget samlet. Ellers betyr det at Kalou ikke kommer tilbake før om en måned eller halvannen. Arsenal trenger spillere nå og ikke i slutten av februar.

 

At Wenger har hatt øyne for Kalou er en dårlig skjult hemmelighet for å si det sånn. Hinter kanskje til eventuell interesse til sommeren? I hope not for å si det sånn.

 

Vi trenger ikke flere middelmådigheter.

Lenke til kommentar

Hazard er alltid en kliss våt drøm, men ser det, desverre, ikke skje. Kanskje den spilleren i verden jeg har mest lyst på til Arsenal.

 

Kan ikke skjønne at vi skal ha Kalou. Kanskje vi henter han på lån, selv om jeg ikke håper det.

 

Ditto her. Benzema og Hazard (førstnevnte i et par år lenger) har vært mine våte drømmer i lang lang tid nå.

 

Sistnevnte hadde jeg ikke sagt nei til. Et lån ut sesongen i Arsenal før vi kjøpte ordentlig kvalitet i sommer. Tviler dog på at Chelsea lar han gå ut på lån da de ikke akkurat har ypperlig dekning på kanten for tiden de heller med en Malouda som ikke akkurat scorer mål på mål.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal le eller gråte hvis vi byr på Kalou.

 

Definitivt gråte.

 

Vedder på at Wenger føler vi trenger en ny kantspiller og at intensjonen var å hente Suarez/Podolski for en billig penge, men at det gikk til helvete. For deretter å prøve seg på Kalou..

 

Håper virkelig dette er bullshit for å si det sånn. Vil ikke at Kalou skal ta opp en plass i laget fremfor en klassespiller på heltid. Han hadde vært grei å ha en gang eller tre i løpet av våren på lån, men ikke faen om jeg vil ha han i klubben!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...