kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Han er allerede nominert av Schjellin. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Aha, se der ja. Så bare at han ikke var på førstesiden ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Kos Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg vil gjerne legge til at det er avatarene som blir lastet inn i denne posten som vil bli regnet som de nominerte. Men de som ligger der skal stemme overens med den avataren som brukeren bruker (den avataren dere ser i listen over nominerte). Derfor er det viktig at det blir gitt beskjed om eventuelle endringer som blir gjort på en avatar, selv om de er små. (Som å legge til en ramme) Endret 8. desember 2009 av TSP Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Nominerer Dotten på nytt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Den lista er ikke helt oppdatert? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Nei, den er ikke helt oppdatert. Nå skal jeg være filosofisk og fullføre en oppgave i Ex.phil. Har ikke tid til å oppdatere før i morgen. *Være streng med seg selv* Endret 8. desember 2009 av TSP Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Likte FVL sin avatar veldig godt. "God jul" til formubrukerne. Nominert som min første Ntååååå!! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Nei, den er ikke helt oppdatert. Nå skal jeg være filosofisk og fullføre en oppgave i Ex.phil. Har ikke tid til å oppdatere før i morgen. *Være streng med seg selv* Førsteposten er oppdatert innen i morgen [/vedde] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg nominerer Jarmo som min andre. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Nominerer Admiral Von Scheißen tror jeg helt har glemt å si takk jeg beklager det. men tusen takk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg trår like greit rett i det med begge beina og bruker min første nominasjon på juleavataren til kakesjef. I utgangspunktet synes jeg ikke den originale avataren er noe spesielt. Jeg har ikke lagt merke den tidligere og jeg gjenkjenner heller ikke personen som spiller på cello. Jeg ble derimot veldig positivt overrasket over juleversjonen. Det er tydelig at arbeidet med å omdanne avataren til en juleavatar har blitt tatt seriøst, og mengden detaljer og modifiseringer som har blitt gjort vitner om et godt håndlag og god kjennskap til bilderedigering. Jeg setter pris på godt håndverk og det er også grunnlaget for at jeg ønsker å bruke min første stemme til å nominere denne avataren til årets juleavatar. Når du sier det så har jeg jo fullstendig glemt å takke Faegoth. Takk! Du verden for en avhandlig! Hadde alle vært like flinke til å begrunne sin nominasjon hadde dette blitt en ganske så mye mer spennende tråd. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Er nomineringen over? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Så går man til førstepost: Datoer å forholde seg til: Nominasjonstråd: Fra klokken 00:01 1. Desember til 22:00 11. Desember (11 dager, 22 timer) Kvalifikasjonstråd(er): Fra klokken 00:01 12. Desember til 22:00 17. Desember (5 dager, 22 timer) Semifinale: Fra klokken 00:01 19. Desember til 22:00 22. Desember (3 dager, 22 timer) Finale: Fra klokken 00:01 "Lille Julaften" til 23:59 "2. Juledag" (4 dager) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Yessda, kikket i førstepost men da var vel øynene i veien da. Takker Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Datoer å forholde seg til: Er vel ikke så vanskelig å se? Hvis det er vanskelig så ta kontakt med TSP og be han om å gjøre tekststr. større Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Ganske mange gode avatarer i år holder en knapp på en av disse: Sistnevnte hadde vært bedre med ramme riktignok. Endret 9. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Da er omsider førstepost oppdatert igjen, vi er oppe i 57 nominerte avatarer nå. Dessuten har jeg startet en kunngjøring som vises over hele forumet, dermed blir det kanskje en liten nominasjonsstrøm igjen de siste to dagene. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Likte Hengende Lem sin. Bra photoshoppa nisselue som passer bra inn i bildet. Får vel igrunn bare vente til kvalifiseringsrunden. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Mange som hadde 'Amazing Horse' som avatar da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg