Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Basert på sveisen, tatoveringene og holdningen som han utstråler er jeg ganske sikker på at det blir Manchester United.

 

Basert på det så er Firmino på feil lag, sender dere han over? 

 

 

Er ingenting i veien med holdningen til Firmino.

 

 

Absolutt ikke, men håret og tatoveringene er så som så :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Keita og Fekir på midten der. Fy faen... Can vil ikke engang bli husket.

De spiller jo ikke i samme posisjon. Keita og Fekir en nr.8 og en nr.10. Can er et anker, og bør fortsatt erstattes. Det er jo defensivt dere sliter

Ok. Fortell meg noe jeg ikke vet neste gang da...

Hvorfor gjør da Keita og Fekir at Can ikke vil bli husket???‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Can har ikke blitt noe bedre siden han kom til Liverpool, snarere både treigere og nesten dårligere. Han ble ikke den spille man håpet han skulle bli etter den første sesongen.

 

Jeg har ikke noe problem med at han blir erstattet for han var så ustabil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Basert på sveisen, tatoveringene og holdningen som han utstråler er jeg ganske sikker på at det blir Manchester United.

 

Basert på det så er Firmino på feil lag, sender dere han over? 

 

 

Er ingenting i veien med holdningen til Firmino.

 

 

Absolutt ikke, men håret og tatoveringene er så som så :)

 

 

2 av 3 lissom. Muffinss treffer ikke på alle 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry for at jeg skriver "det ryktes at", men det ryktes at Liverpool er villig til å betale utkjøpsklausulen til Jan Oblak. 

 

Nei. Det kommer ikke til å skje. Var det den gamle, så ok. Men ikke den nye. Den er på €145m.

For den summen kan vi kjøpe både Allison og Fekir.

 

Eneste klubben gal nok til å betale ut den klausulen er PSG.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Meldes at Chelsea vil selge Courtois for å unngå at han går gratis neste sommer. Bare å slenge en shitload med penger på bordet, ellers snapper sikkert Real Madrid han.

 

Nå er det vel ikke akkurat noen hemmelighet at Courtois ønsker seg tilbake til Madrid. Så jeg er litt lunken til å kjøpe en spille som ville komme til å ønske seg vekk om en av Madrid klubbene skulle vise interesse.

 

Da er nok Allison et bedre valg. Eventuelt om A.Madrid lar Oblak gå fordi de signerer han. Oblak skal visstnok nøle med å signere en ny kontrakt og holder mulighetene sine åpne.

Så hvis han faktisk ikke har signert en ny kontrakt enda, så er vel utkjøpsklausulen i underkant av €100m eller noe tror jeg. Og da er vi jo omtrent der Roma er i forhold til å selge til Liverpool så..

 

Så det kan jo skje en rokkering der. Kjøpe Courtois, selge Oblak, ikke være nevneverdig svekket, men sitte igjen med en god bunke penger. Hørtes jo ut som god business?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Ja, da nærmer det seg sesongslutt, innspurten blir spennende, så en ny overgangssommer og en ny sesong.

 

Klopp sier Liverpool ikke har behov for noen spesielle overganger verken ut eller inn, men at det vil trengs erstattere for Moreno og Sturridge som er på utgående kontrakt og som sannsynligvis vil forlate klubben til sommeren.

 

Jeg er enig i Klopps vurdering. Forrige sesong var det virkelig behov for noen gode kjøp (og salg), men nå sitter troppen ganske godt. Ja, det trengs mer bredde på topp, slik at Salah, Firmino og Mane kan få seg en pause iblant. Men, det er vel akkurat det Klopp mener med en erstatter for Sturridge? Jeg regner med Klopp leter etter noen som kan utfylle den allerede eksisterende troppen, og som kan kjempe om førstelagsplass. Da blir det automatisk mer rotasjon på topp.

 

Så har man jo Origi og ungguttene i tillegg, Brewster, Wilson og Woodburn. Da ser det egentlig ut som en bra tropp, også på offensive plasser. Mer enn nok faktisk.

 

Mulig det trengs en erstatter for Mignolet også? Han har jo ytret ønske om å forlate klubben. Når Moreno forlater klubben trengs det en erstatter for å gjøre forsvaret komplett, noe det er på nåværende tidspunkt med dobbel dekning og mer på alle plassene. Midtbanen er godt dekket, og som sagt offensiven er godt dekket.

 

KP-- Alisson - Mignolet (/ny reservekeeper)

VB-- Robertson - ny reserveback - Gomez - (Milner)

SF-- Van Dijk - Gomez - Matip - Lovren (/erstatter for Lovren) - (Phillips) - (Masterson)

HB-- Arnold - Clyne - Gomez - (Fabinho) - (Milner)

DM-- Fabinho - Henderson - Milner - Winjaldum

CM-- Keita - Wijnaldum - Henderson - Milner - OX

AM-- Shaq - OX - Keita - Lallana - Wijanldum - (Camacho) - Firmino

HV-- Salah - Wilson - Mane - OX - (Woodburn) - Shaq

VV-- Mane - Firmino - Salah - (Woodburn) - Origi

SP-- Firmino - Origi - Brewster - Salah - Mane - Ny Spiss? (9'er type?)

 

Har jeg glemt noen da?

 

Det mest spennende blir vel å se hvem som erstatter Sturridge, så blir det også spennende hvem som erstatter Moreno, og å se om Mignolet forlater klubben og hvem som eventuelt blir reservekeeper. Forlater Lovren klubben? Blir det hentet en ny midtstopper?

 

Videre blir det spennende å se hvilke unggutter som blir med i troppen og hvem som eventuelt blir lånt ut. Jeg håper trioen Brewster, Wilson og Woondburn blir å finne på Anfield neste sesong, får muligheter, blir reserver og styrker troppen generelt.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...