Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Joda, både Keita og Shaqiri og Chamberlain er i denne kategorien, men jeg savner likevel en enda bedre i denne posisjonen. Keita begynner å imponere, stor løpskraft og målfarlig..mulig han blir stabilt god. Likevel håper jeg på en spillertype som kan dra av noen langskudd, god på frispark osv.. selv trodde jeg Shaqiri var den spilleren, men Klopp har jo ikke brukt han så mye..en spillertype som Eriksen, Coutinho, evt Fekir som nesten ble Liverpool-spiller i 2018

Vel, etter igår håper jeg det blir mer spilletid på Shaquiri og Ox neste sesong. Ox er god til å skyte, men jeg vet hva du mener med skytetype.

 

Shaquiri viste jo igår både entusiasme i pressingene, playmaking og herlig pasningsfot, så vet vi han har gode skudd også.

 

Vet ikke om det er plass til flere midtbanespillere på Liverpool ærlig talt. Isåfall må det bli en erstatter for Lallana, men det trengs vel neppe heller.

 

Midtbanen neste sesong, som kjemper om 3 plasser på banen:

 

Fabinho

Henderson, Milner, Wijnaldum

Ox, Shaquiri, Keita, (Lallana)

 

7 Spillere pluss Lallana. Selv om Lallana forsvinner og Milner pensjonerer seg, er posisjonen fortsatt godt dekket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Selv om sesongen ikke er ferdig, og Klopp sannsynligvis ikke vil ta stilling til slike ting før sesongen er ferdig.

Vårens rykter som fortsatt lever anno Mai 2019: (kilde Liverpool.no ryktebørsen)

 

Timo Werner

Julian Brandt

Nicolas Pepe

Hakim Ziyech

(David Neres)

(Joao Felix)

(Cieran Jones)

(Maxi Gomez)

(Max Kruse)

 

Alle i parantes er engangsrykter og/eller nyere rykter uten noen fortid. Understreket er relativt nye rykter, men rapportert 2 eller flere ganger. Tykk skrift er rykter som har levd lenge og har langt flere rapporter enn 3-4 og har gjentatt seg over lang tid.

 

Jeg har ikke tatt med rykter som er tidligere rykter hvor spilleren har blitt solgt til en annen klubb, eller ryktet er avvist og/eller svært usannsynlig. (eks De Ligt, T.Hazard)

 

Jeg har selv rangert de første i antatt sannsynlighet, parantes er helt tilfeldig sortert. Angående Julian Brandt har det nå vært litt stille rundt Liverpool & Brandt en stund. Angående Werner lever det ryktet i beste velgående og har gjort det lenge. Det virker ganske seriøst og sannsynlig.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Mye artigere med overganger som kommer som lyn fra klar himmel, slik som Fabinho overgangen.

Usikker på hvor interessert Liverpool er i de spillerne som er listet opp.

 

Når de ikke var interessert i godeste Pulisic så er det jammen ikke greit å si hva de har i kikkerten. 

Lenke til kommentar

Rart ingen spekulerer rundt ødegård og PL.

Ikkje nødvendigvis Lpool men generelt.

 

Egentlig ikke. Det er en kjent sak at en ofte ser nye bedre ut enn en er i nederlansk liga. Han er vel laget beste spiller i tillegg, så da er det klart at det er enkelt å bli mye fokus på han.

Som manageren hans i Vitesse sa, så bør han gå til en tøffere liga.

Problemet med dette gode spillet er vel at Real Madrid klistrer en heftig pris på han.

Lenke til kommentar

 

£25m? Hå! Da er det bare å selge om noen byr det for han. Fyren har vist veldig god fremgang i år og jeg skulle likt å sett han i Liverpool trøya.

Men om jeg skal være realistisk så ville han knapt fått minutter.

Det virker som de har bestemt seg for å gi Brewster en real sjanse. Og da er det ikke plass til flere unggutter i det angrepet.

Lenke til kommentar

Hmm. Bra kjøpt av BvB isåfall. Blir konkurranse i Bundesliga nå.

 

Jeg synes forøvrig Werner var helt dass i fotball vm.

 

Konkurranse? Du mener det blir Bayern og Dortmund igjen neste år som i år? :p

Om noe så blir det vel mindre konkurranse siden de to største blir enda større?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Konkurranse? Du mener det blir Bayern og Dortmund igjen neste år som i år? :p

Om noe så blir det vel mindre konkurranse siden de to største blir enda større?

 

Nja, at Dortmund blir mer stabile og generelt sterkere og kan konkurrere enda bedre med Bayern over tid. Hadde ikke gjort noe om andre klubber også styrket seg. Eksempelvis Schalke 04 og Leverkusen. Og at bedriftslagene (V)Wolfsburg og RB Leipzig holder seg sterkere over tid.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Det er en kjent sak at en ofte ser nye bedre ut enn en er i nederlansk liga. Han er vel laget beste spiller i tillegg, så da er det klart at det er enkelt å bli mye fokus på han.

Som manageren hans i Vitesse sa, så bør han gå til en tøffere liga.

Problemet med dette gode spillet er vel at Real Madrid klistrer en heftig pris på han.

Kjent sak forsåvidt, men de jong og de ligt går direkte fra Ajax til muligens Barca begge to. Det tilseier at det kan vere god kvalitet der. 

Lenke til kommentar

No har lyon gått ut og sagt at fekir ikkje skal vere med vidare? Kor skal han hen?

Aner ikke. Men de sier jo bare at han kan få dra i sommer og det er vel i håp om at de skal få litt penger for han siden kontrakten går ut neste sommer.

 

Enten så ønsker han ikke signere en ny eller så er kneet hans såpass risikabelt at Lyon ikke ønsker å forlenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...