Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

 

 

I følge Echo har vi lagt inn et bud på 20 millioner pund for Lallana. Hva synes dere? Selv tror jeg det hadde vært et veldig godt kjøp!

Enig i at det er et godt kjøp, men ville gjerne hatt med meg Lovren og Shaw også. Trenger å styrke den bakre firern' mye mer enn midtbanen.

 

Jeg vil si at utover venstreback, så er det viktigere å styrke midtbanen.

 

Syntes midtbanen gjør det bra, men selvfølgelig. Trenger flere GODE spillere som vi kan rullere litt rundt. Mener fortsatt at vi trenger hvert fall nye bekker og en mer kynisk midtstopper som er bedre en-mot-en ettersom vi spiller veldig offensivt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venstreback er et must, det er det lite tvil om. Men er selv usikker på om en midtstopper er noe som trengs. Ilori kommer vel også tilbake. På høyreback har man Johnson og Flanagen, så vet ikke hvor kritisk det er.

 

Slik jeg tenker, så bør man nok handle inn kvalitet når man først handler (Aspas og Alberto har ikke akkurat spilte noe særlig).

 

Så, min liste blir:

 

- Venstreback.

- Sentral midtbane.

- Ving.

 

Få inn tre klassespillere her, så er mye gjort. Håper Borini, Ilori og Suso kan bidra til neste år.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Ønsker for sommeren.

 

Inn:

- Ving (Lallana / Shaqiri / Costa / Sanchez)

- En komplett og beveglig midtbanespiller.

- Venstreback.

- Midtstopper.

 

Ut:

- Skrtel (elsker karen, og han er aldri skadet, men Liverpool trenger nok en mer ballspillende midtstopper).

- Lucas (skadene ødela nok).

- Aspas.

 

Om la oss si Brendan får 50 millioner pund og handle for + salg på 20 millioner pund, gir det 70 millioner pund. Ser for meg at vi kjøper få men gode spillere, da vi uansett har spillere tilbake fra lån (Borini, Wisdom, Ilori, Robinson og Suso). I tillegg til spillere som allerede er i klubben (Teixeira, Ibe, Alberto).

 

Håper på noen gode signeringer i sommer.

Lenke til kommentar

Det ryktes at Agger er til salgs for £11m. Veldig vemodig, men forståelig om han krever å være et førstevalg. Det beste hadde vært om han bestemte seg for å kjempe seg tilbake på laget, noe som selvfølgelig også avhenger av at han ikke blir skadet nok en gang. Det hadde jo vært litt kjipt om vi solgte Agger og beholdte Skrtel.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Å selge Agger er etter min mening en stor feil!

Har alltid likt typen. Har prestert både på (når han har spilt) og utenfor banen og hatt en ro og rutine over spillet sitt som har smittet over på resten av laget. God til å posisjonere seg både offensivt og defensivt. Veldig vemodig! Tror han kunne vært en meget god stopper i minst 2 sesonger til.

 

edit: Hadde mye heller sett at vi beholdt Agger fremfor Skrtl

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Hva Kroos vil er en ting, hva Liverpool kan betale er nok den avgjørende faktoren. Tror ikke dere plutselig legger 2m i uka på bordet, og dermed får dere heller ingen Kroos. Skulle likt å sett tryne på Suarez hvis en ung tysker fikk mer i lønn enn han, en av verdens beste spillere.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...