Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi burde absolutt hente inn en til dyktig keeper. Mignolet har gjort noen tabber i år som lett kunne vært ugjort, og han burde få litt konkurranse for å ''skjerpe'' seg litt. Men er enig at vi burde bruke mer cash på andre viktigere plasser.

 

-----------------------

 

Over til noe annet:

 

''@LucasLeiva87

Yesterday I finished my 7th season with Liverpool. I want to thank the ones who supported me all this years. #thankyou #goodbye.

 

Var dette hans siste sesong for Liverpool? Selv om han ikke har levert opp til forventningene siden supersesongen hans 2012', syns jeg likevel det blir trist å miste han :cry:

Lenke til kommentar

Lucas passer ikke inn i spillestilen som Liverpool har under BR så for meg kan han godt selges. Og Lucas er egentlig en liten favoritt hos meg. Southampton kommer til å håve inn penger hvis de selger både Luke Shaw og Adam Lallana. Luke Shaw har jeg ikke lagt så mye merke til i grunn, Adam Lallana derimot syns jeg er god. Det er ikke ment som noen undervurdering av Shaw forresten.

Lenke til kommentar

Ashley Cole gikk for 19 mill i 2006. Om Shaw får ut det potensialet han har laget han ender opp i en back de neste 12-14 årene om han ikke blir skadet. G. Johnson gikk vel for 17 mill og Sakho for 18 mill? Selvfølgelig kan man handle alt utenlandsk å få mer for penga, men da ender man for opp som City.

Lenke til kommentar

Ashley Cole var en stjernespiller da og var etablert på landslaget da, Luke Shaw er 18 år og har en god sesong bak sesong. Det er litt forskjell. For all del, gutten er sikkert god ahn, det er pengesummen som er galskap.

To gode sesonger bak seg og allerede med i en VM-tropp.

Lenke til kommentar

I følge Echo har vi lagt inn et bud på 20 millioner pund for Lallana. Hva synes dere? Selv tror jeg det hadde vært et veldig godt kjøp!

Enig i at det er et godt kjøp, men ville gjerne hatt med meg Lovren og Shaw også. Trenger å styrke den bakre firern' mye mer enn midtbanen.

Lenke til kommentar

 

I følge Echo har vi lagt inn et bud på 20 millioner pund for Lallana. Hva synes dere? Selv tror jeg det hadde vært et veldig godt kjøp!

Enig i at det er et godt kjøp, men ville gjerne hatt med meg Lovren og Shaw også. Trenger å styrke den bakre firern' mye mer enn midtbanen.

 

Jeg vil si at utover venstreback, så er det viktigere å styrke midtbanen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...