Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

DAILY MAIL : Liverpool join the chase for Barcelona midfielder Cesc Fabregas http://dailym.ai/1oVAZ4U

 

Adam Lallana will undergo a medical in Miami should Southampton accept bid from Liverpool, who want a decision within 48 hours. Bayern Munich’s Xherdan Shaqiri has been lined up by Liverpool if the move for Lallana falters.

(@DominicKing_DM )

Endret av Hugol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang midtbanespiller så tror jeg vi er ute etter 2 stykker. En defensivmidt og en mer spillende/offensiv type. Lallana er førstevalg, om han ikke kommer vil det jaktes et alternativ. Can virkerå være alternativet som defensiv midtbane.

 

Fabregas ryktene er 99% bullshit. Om de stemmer velger han Arsenal over oss alle dager i uka og twice on sunday.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Moreno er etter det jeg har lest ikke like god defensivt som offensivt. Jeg synes prisen er drøy, men han er jo ung. Sier ikke nei takk, men jeg er allikevel enig i det en annen bruker skrev om at det er litt merkelig å prioritere venstrebacken før høyrebacken. Enrique er tilbake fra skade og holder et mye høyere nivå enn middelmådige Johnson (som i tillegg hever en særdeles høy lønn), og det er nesten så jeg heller hadde valgt Flanagan. Dessverre holder heller ikke han mål, og sånn sett hadde det vært bedre med en oppgradering på høyreback. Det skal samtidig sies at det nok er flere alternativer på venstresiden. Jeg kommer ikke på noen høyrebacker som er tilgjengelige.

 

Når det gjelder Fabregas er jeg glad for at han ikke kommer. Han virker temposvak, lat, og jobber ikke godt nok defensivt. Dessuten er han 27 år, og for 30m hadde det vært et veldig dårlig kjøp, tror jeg. Hadde godtet meg om han enten gikk til Arsenal bare fordi Wenger ikke vil la han gå til rivaler, eller til Man Utd/City/Chelsea. Sanchez derimot er jeg veldig lysten på. Han kan også brukes på spissplass, så han er en anvendelig spiller, noe Rodgers er glad i (jf. Can, Lallana og for så vidt også Lambert). Sanchez > Shaqiri > Lallana. Forhandlingene ser ut til å ha stoppet opp med sistnevnte, så spent på hva som skjer videre.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Dere som hele tiden vurderer en spiller enn transferkostnaden må huske å ta med lønnskostander også. Det å feks si at Lallana til 25m er greit men ikke 30m, for da kan vi kjøpe Fabregas osv. Så en utregning som viste at i en 5 års periode vil en 25m Lallana koste oss total ca 40m, mens en Fabregas til 30m vil koste oss rundt 70m.

Lenke til kommentar

Vil ikke ha Fabregas. Han er så varierende i prestasjonene sine. Lallana føler jeg er mer stabil, og vil være et bedre valg. Billigere også. Shaqiri er et godt valg på vingen offensivt, og han jobber beinhardt. En spillertype som passer inn i den offensive formasjonen til Liverpool hvor alle må jobbe.

 

Håper bare vi signerer noen forsvarsspillere også. Det er det ALLER viktigste vi trenger. Den silen vi har bak til tider vil drepe oss mot topplagene i europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...