Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Våkner opp til at Meireles har dratt. Ødela deadlineday litt, det. :/ Har hørt at Raul var misfornøyd i klubben. Hadde visstnok en veldig lav lønn (ca £30,000) i ukahvor han hadde en muntlig garanti fra de forrige eierne om en lønnsøkning dersom han gjorde det bra. Noe FSG ikke har fulgt opp, da de jo ikke har lovet ham noe.

 

Dersom dette stemmer kan jeg skjønne 1) hvorfor han har vært misfornøyd og 2) hvorfor han har vært mye på benken hittill i år.

 

Men kjipt å miste Raul, god spiller som helt sikkert kommer til å gjøre det godt i Chelsea.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ka i alle dager skal CFC med Meireles?

 

Chelsea og City er to av samme typer. De elsker å kjøpe middelmådigheter fra Liverpool og United.

 

Lagene våre er blitt farmerlag for de respektive klubbene, og man må enten være kusestygg, aldri spille eller middelmådigheten selv for å få til en slik overgang!

Lenke til kommentar

Skjønner godt at Meireles ville dra da han per dags dato fremstod som et andrevalg (forstå det de som kan) på midten i Liverpool.

 

Sturridge var naturligvis aldri på vei i motsatt retning. Det hadde vært en ufattelig dårlig byttehandel fra Chelsea sin side. Hva hadde Liverpoolfans sagt dersom dersom Liverpool hadde kjøpt Malouda og Chelsea forventet å få penger + Suarez?

Lenke til kommentar

Sturridge var naturligvis aldri på vei i motsatt retning. Det hadde vært en ufattelig dårlig byttehandel fra Chelsea sin side. Hva hadde Liverpoolfans sagt dersom dersom Liverpool hadde kjøpt Malouda og Chelsea forventet å få penger + Suarez?

Han var nok det på et tidspunkt med tanke på at ryktet har gått i noen dager om en slik deal. Noe må ha gått galt. Anyway, kunne sett at vi betalte litt ekstra og så hadde vi hatt Sturridge nå. Viljen i LFC var tydeligvis ikke stor nok til å dra han i land.

 

Men vi fikk jo Bell Amy. En eller annen i VGTVs studio i går mente det var den beste/smarteste overgangen i går. Får håpe det viser seg å stemme.

Lenke til kommentar

Ka i alle dager skal CFC med Meireles?

 

Chelsea og City er to av samme typer. De elsker å kjøpe middelmådigheter fra Liverpool og United.

 

Lagene våre er blitt farmerlag for de respektive klubbene, og man må enten være kusestygg, aldri spille eller middelmådigheten selv for å få til en slik overgang!

 

Og vi nevner i fleng? Den eneste jeg kan komme på er terry cookes for over 10 år siden, og han var ikke middelmådig men dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er for tidlig å snakke om ny stopper. Nettopp hentet Coates, Agger har ikke vært skadet på en stund og Skrtel har ikke akkurat spilt dårlig. I tillegg har man Wilson som har spilt fast i Rangers og som nesten ikke har fått spilletid som midtstopper i Liverpool. Om Coates ikke slår ann og Agger blir langtidsskadet er saken en annen, men for øyeblikket synes jeg selv stopperplassen ser bra ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ønsker for fremtiden:

 

¤ Hente Gary Cahill (kontrakt går ut om 7 mnd)

¤ Hente en offensiv spiller som er 24-26 år som er en vi vet kan levere på kort sikt og forhåpentligvis utvikle seg til en stjerne på lang sikt (i klassen til: Hazard, A.Johnson etc).

¤ Sette Carragher til 3.stopper i stallen.

¤ Gi Kenny Dalglish kurs i taktikk og spillerbytter.

Buttom line: Vi er pr dags dato det syvende beste laget i Premier League. Det holder ikke med de ressursene Kenny har hatt til disposisjon. Mener ikke at vi skulle vært en tittelutfordrer denne sesongen, men ikke så langt unna CL plass som prognosene tilsier nå.

 

At manageren i klubben ikke evner å se at Carroll, Downing og Henderson underpreseterer i hver kamp er tragisk. Det at de tre får spille så mye som de gjør er skremmende. Hver gang Bellamy har kommet inn har det blitt tempo i det offensive spillet. For meg er det uforståelig at Kenny ikke klarer å se dette.

 

Ja, de tre spillerne kostet rundt £65-70M og de må utvikles for å få value for pengene vi har brukt. Men det er urovekkende at alle tre spiller så ekstremt mye dårligere en i sine tidligere klubber.

 

Håper de nye eierne tar grep om ikke ting bedrer seg.

 

Henderson burde brukes sentralt og ikke på kanten. Der burde Kuyt-Bellamy-Downing rullere på å spille.

 

Da kan vi få en fin stall med:

 

GK: Reina-Doni

Backer: Johnson - Kelly - Enrique - Aurelio

Stoppere: Cahill - Agger - Skrtel - Carra

Midtbane: Lucas - Gerrard - Henderson - Adam

Vinger: Downing - Kuyt - Bellamy - Ny spiller

Angrep: Carroll - Suarez - Kuyt - Bellamy

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Synes det er helt idiotisk å prioritere å kjøpe en midtstopper. Agger og Skrtel ser ut til å funke bra sammen. I tillegg har vi kjøpt Coates som nok i seg selv betyr at vi ikke handler en ny. Kelly kan også brukes i midten. Carra funker greit nok fremdeles. Har faktisk Wilson og som riktig nok ikke har fått vist seg noe særlig.

 

Det jeg heller vil se er at vi driter å i kjøre Hendo ute på høyrekanten. La han spille sentralt og ta ut Adam. Noe av skepsisen min til han ser ut til å stemme. Manglende fart f. eks. Hendo kommer mer til sin rett i midten og det bør forsøkes. Da er det vi trenger en ny høyreving. Samt kan jeg ønske meg en ny sentral, offensiv midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...