Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg nekter å tro på at det er noe hold i ryktene om en mulig overgang for Gonzalo Higuain. Når det er sagt, har vi et skrikende behov for en ny angriper. Det er mange faktorer som må på plass før laget er godt nok for Champions League, ihvertfall dersom man skal fortsette å avgi poeng mot antatt svakere lag - på hjemmebane. Kenny og co. er midt i oppbyggningsfasen, og det er mye arbeid som gjenstår.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Hjelper dessverre ikke at det står på liverpool.no. Higuain er en målmaskin som er svært viktig for Real. Han opplever stor suksess der og jeg kan ikke med objektive øyne forstå hvorfor han selv skulle ville gå til oss, med mindre han er mangeårig supporter. Han kommer også til å koste usannsynlig mye, og Real er ikke akkurat in need etter penger. Han har sikkert ei solid lønning som vi nok ikke klarer å matche.

 

Men hey, jeg sier ikke nei takk.

Lenke til kommentar

Tipper begge to er sanne, og at vi skal kjøpe begge to.

 

Men det får meg til et lite tankeeksperiment:

 

(Følgende er 100% hypotetisk og ikke basert på noe rykte eller noe som helst)

 

Dersom Barca skulle være interessert i å selge oss David Villa mot at Luis Suarez pluss en symbolsk slant penger (si rundt €15m) - hvem ville dere helst hatt? Villa eller Suarez? Pengeslanten har også litt å si.

Lenke til kommentar

Disse gutta i Sportsvibe er jammen ikke snaue. Tidligere var det Higuain - nå er det David Villa som skal skyte Liverpool til CL i løpet av våren.

 

Dere skal ikke bare hente Ronaldo og Messi mens dere først er igang da?

 

Enig. Da kan vi få et meget godt lag:

 

4-2-3-1 med:

Gerrard - Lucas

Suarez - Messi - Ronaldo

Bestemora mi

 

= vi vinner PL og CL neste 4-5 åra ...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nja, njo. Ser poenget til folk. Vi har i utgangspunktet en sterk midtbane med et angrep som blir monstersvakt den dagen Suarez eller Carroll blir skadd. En førstelagshøyreving + en benkspiss bør faktisk inn ASAP. Det samme med en benkestopper som holder Skrtel-nivå til neste gang Agger brekker foten av at en sommerfugl lander på den, eller noe.

 

 

Ja, jeg vet at det er lite sommerfugler om vinteren

 

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og da gjerne en midtbanespiller som kan danke ut Charlie Adam, og også ta Lucas-rollen. Per nå er Spearing alternativet til Lucas, og hvis jeg får se Spearing i kamper mot Man Utd, Chelsea eller City, kommer jeg til å få like angst som når vi sendte utpå Lucas på Old Trafford i 2009 istedetfor Xabi Alonso (nå gikk det forsåvidt bra i akkurat DEN kampen, men point still stands).

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...