Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Noen som har noe mer kjøtt her?

Jeg kjenner at jeg håper de kjører på nå, ville i utgangapunktet fordelt pengene mellom flere oppgraderinger, men det virker som om de har spilt sine sjanser, så da kan vi liksågodt få inn en til 100 mill istedenfor ingen... 20 mill ekstra for Telles har de også råd til hvis de virkelig vil være seriøse.

Screenshot_20200925-102142.thumb.jpg.752996ff9bbe7c6aa954585ca68f3d18.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intet mer kjøtt nei. Sånn har det vært en stund nå. Alle journalistene har forsøkt å melke Sancho-sagaen hele sommeren og høsten, derfor kommer det "nyheter" hver dag som ligner på den du postet der. 

Saken er som den har vært lenge, hvis vi skal tro det de mest seriøse journalistene har meldt:

United vil ha Sancho, Sancho vil til United, Dortmund vil ikke selge med mindre United blar opp 120 millioner euro up front og for Sancho er det ingen hastverk så han vil sannsynligvis ikke presse frem en overgang selv.

Lenke til kommentar

Noe som jeg tenkt på i det siste og har lyst å lufte ut innpå her at jeg skulle ønske Solskjær stilte litt mer krav til Ed og styret. Solskjær sine svar er så formelt og media trent at det er helt sykt. Jeg digger Solskjær og vil at han skal lykkes. Men det er lov å si at vi må forsterke til media. Ta for eksempel Mourinho, jeg liker ikke hans fotball stil men at han kan si til media at han trenger en spiss offentlig. Det gir meg mer respekt. Solskjær kan ikke si nå at han er så fornøyd med stallen og har tro på spillerne sine, så etter 2 måneder sier han at vi har så tynn stall og vi mangler spillere.

Bare se på intervjuene til Solskjær, hva han sier og svarer, han er så fokusert på si de rette tingene,  at han er redd for å si noe som går imot han. Maguire og Lindeløf vil ikke gi oss topp 4. Maguire er alt for treg og senker tempoet vårt hver gang vi spiller ut bakfra. Lindeløf virker så nervøs hver gang han blir presset høyt, og han skal alltid rygge og rygge istedenfor å prøve å sette inn en takling når motstanderen får en dårlig touch når de utfordrer. Bailly mot Luton (selvom det er Luton) reddet ræven til Maguire i flere anledninger. Elsker hvor Bailly viser at han er en god forsvarspiller med takling, lidenskap, og vilje. Bailly i form uten skader er vår beste midstopper. 

Jeg håper Telles kommer inn og selvom det har tatt ALL for lang tid, men han bidrar så mye offensivt med gode innlegg og pasninger så tror vi har godt av å få inn en sånn type spiller på backen som kan utfordre Shaw. Så er jo det denne Sancho dealen, forstår ikke hvorfor vi skal prøve å legge inn et bud neste uke hvor vi skal dele opp betalingen når Dortmund har sagt 120 mill eller ingenting. 

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at Solskjær har en tett dialog med Ed og styret bak fasaden. Solskjær er ingen drama queen som ønsker å lage helvete i egen klubb for å få viljen sin, slik Mourinho gjør med glede. Noen av svarene han kommer med i media er selvsagt godt planlagt på forhånd for å unngå drama og tull. Men jeg føler personlig at han virker ærlig og sier ting som de er i de fleste intervjuer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er fremdeles som Snik skrev over:

On 9/25/2020 at 10:36 AM, Snikpellik said:

[...]

Saken er som den har vært lenge, hvis vi skal tro det de mest seriøse journalistene har meldt:

United vil ha Sancho, Sancho vil til United, Dortmund vil ikke selge med mindre United blar opp 120 millioner euro up front og for Sancho er det ingen hastverk så han vil sannsynligvis ikke presse frem en overgang selv.

€120m up front er enormt mye penger. Og om klubbene blir enige om noe, så er det nok fordi Dortmund likevel går med på at United kan betale summen over flere år. Om det er tilfelle kommer antakelig an på den økonomiske situasjonen deres, og en slags avveining på om de vil klare å få like mye for han neste sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...