Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Problemet er at å vente et år kan gjøre at vi ikke er i nærheten av topp fire når sesongen er over. Ikke sikkert vi klarer å hente de samme spillerne neste sommer som vi kan hente nå som vi kan tilby cl. 

Vi trenger også å hente inn spillere i andre posisjoner, så selv om de ikke henter Sancho nå burde de fortsatt dekke hull vi har i troppen på andre plasser og ikke utsette alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (4 minutter siden):

Problemet er at å vente et år kan gjøre at vi ikke er i nærheten av topp fire når sesongen er over. Ikke sikkert vi klarer å hente de samme spillerne neste sommer som vi kan hente nå som vi kan tilby cl. 

Vi trenger også å hente inn spillere i andre posisjoner, så selv om de ikke henter Sancho nå burde de fortsatt dekke hull vi har i troppen på andre plasser og ikke utsette alt.

Helt klart! Det er vanskelige greier - signere en spiller som de mener er dårligere enn Sancho nå, eller signere Sancho i januar eller neste sommer? Dilemma, siden det kan minske sjansene for topp fire nå, men vil gjøre oss bedre på sikt.

Jeg mener å tenke langsiktig er det beste og hva klubben trenger, derfor håper jeg virkelig ikke vi går for en halvveis løsning i den posisjonen vi mest trenger å oppgradere. Vet klubben at de kan få Sancho i januar eller om et år er det best å gamble på det, etter mitt syn.

Virker uansett ikke som det er mange gode alternativer som er realistiske.

Lenke til kommentar

Altså vi trenger allerede en backup til høyreving uansett, så kunne bare kjøpt en ok spiller og benket han når vi "liksom" fikk sancho neste sommer.  

Jeg blir bare mer og mer overrasket hvor elendig det er mulig å styre en klubb, kunne virkelig ønske vi fikk en Amazon serie. Cavani er definisjonen på hvorfor vi sliter, elendig planlegging og ender opp med merkelig panic buy på slutten.

Lenke til kommentar

Sykt deilig om det stemmer! Tipper det vil føre til at Williams blir andrevalg på høyreback. Blir spennende å se hva som skjer med Fosu-Mensah. Hva er egentlig hans beste posisjon? Burde kanskje sendes på utlån igjen? Håper også at Laird kommer seg på et utlån, for veien til spilletid på førstelaget ser ut til å kunne bli lang om Brandon kastes over på høyresiden.

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (2 minutter siden):

Hjelper ingen ting. 4-5 kamper så er han nede på nivå med resten av laget.

Mangler fortsatt en stopper, høyrekant og en skikkelig spiss.

Tja. Har fortsatt tro på stopperne våre, Maguire, Bailly, Lindelof og Tuanzebe. Mangler helt klart høyrekant, noe vi har gjort i mange år. Cavani er vel en skikkelig spiss? Hvem ville du hatt?

Ikke midtstopperne som var hovedproblemet i dag da, var jo en kollektiv kollaps.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...