Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye rykter om James ut nå. Om klubben presterer å selge en kantspiller uten å hente inn en på høyre så gir jeg opp. Nå er ikke jeg noe tilhenger av James, men uten alternativer på høyre så er det idioti å selge.

En kan jo i det lengste håpe at salg av James betyr at de har en plan om en spiller inn, men skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke mye tro på det.

Lenke til kommentar

Har ikke isolert sett noe mot Cavani, det gir bredde på topp som sannsynligvis er langt bedre enn Ighalo. Gratis overgang og samme lønna han hadde i PSG meldes det vel.

Men det jeg har noe i mot er at denne overgangen, hvis det skjer, sier ganske mye om hva som ikke kommer nå. For det er jo en kortsiktig, midlertidig løsning. 

For akkurat nå ser det ut som:

Ny høyreving? Nei
Ny venstreback? Nei
Ny defensiv midtbanespiller? Nei
Ny midstopper? Nei
Ny offensiv midtbanespiller? Ja
Edinson Cavani? Ja

Og det er litt vanskelig å svelge at man kanskje ikke lykkes i å oppgradere de posisjonene jeg regner med at Solskjær har pekt ut som viktigst, og som vi har svakest dekning i.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Om det er i stedet for, i mangel på, eller på bekostning av noe annet vet vi jo ikke... Vil egentlig ikke tro at en gratis Cavani har noen innvirkning på om vi kan få Sancho eller ei. Den dealen lever nok sitt eget liv uavhengig av denne (hvis det skjer). 

Virker som det skjer:

Til 2022. Da erstatter han egentlig Ighalo som forsvinner i januar.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fyren er 33 år og har spilt ~ 30 kamper de siste to årene på grunn av skade.

Forrige sesong scoret han 4 mål på 14 kamper i ligue 1 (lavt nivå i forhold til PL) til tross for at han ble servert av Neymar/Mbappe/Di Maria. 

😬

Endret av Teal.
Lenke til kommentar
Teal. skrev (Akkurat nå):

Fyren er 33 år og har spilt ~ 30 kamper de siste to årene på grunn av skade.

Forrige sesong scoret han 4 mål på 14 kamper i ligue 1 (lavt nivå i forhold til PL) på tross av at han ble servert at Neymar/Mbappe/Di Maria. 

😬

Men er han bedre å ha i bakhånd i troppen den neste halvannen sesongen enn Ighalo? Det blir jo egentlig spørsmålet.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Men er han bedre å ha i bakhånd i troppen den neste halvannen sesongen enn Ighalo? Det blir jo egentlig spørsmålet.

Hadde heller tatt Luka Jovic på lån og så kjøpt en 'fast spiller' neste år. I og med at UTD er eid av gjerrigknarker blir dette bare ønsketenkning.

Romano melder at Cavanis agent ønsker 10 millioner € i fees, så kommer jo spillerens lønn (sikkert 200.000 € i uka) oppå det. Latterlig.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...