Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er jeg med deg banan. Vi har kjøpt dyrt i det siste, men vi har også kjøpt for fremtiden. Perisic er derimot et veldig typisk Mourinho-kjøp. Er litt delt når det gjelder han. Spillere holder lenger enn før, og holder han til 33-34 er det ok valuta for penga. God spiller med masse erfaring, men samtidig spilte han på et ganske kjipt Inter forrige sesong. Litt kjedelig er det jo og.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Holder spillere lenger enn før? Det hører vel til unntaket at spillere leverer stabilt bra når de er 33/34+. I hvert fall ikke spillere som har fart og eksplosivitet som sitt varemerke. 

 

Og @Banan. Haha, ja, jeg ble litt svar skyldig der. Men poenget mitt står, Mourinho har jo til nå i karrieren aldri vært mer enn 2-3 år i en klubb før han enten får sparken eller sier opp. Jeg forventer ikke noe annet i United og tror hans fokus først og fremst er å kjøpe de spillerne han tror kan hjelpe ham på kort sikt. 

 

Jeg tipper Mourinho har sluttet i United innen utgangen av 2018/2019-sesongen.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Og @Banan. Haha, ja, jeg ble litt svar skyldig der. Men poenget mitt står, Mourinho har jo til nå i karrieren aldri vært mer enn 2-3 år i en klubb før han enten får sparken eller sier opp. Jeg forventer ikke noe annet i United og tror hans fokus først og fremst er å kjøpe de spillerne han tror kan hjelpe ham på kort sikt. 

Er jo sånne managere som passer inn i United. Mtp hvor rik klubben er så er det å tenke langsiktig temmelig ute av bildet. 

 

Kan bli gøy i år, men mye avhenger av Mourinho. I fjor var det Pulis-fotball ni mnd i strekk. Forventer at Pogba og Mkhitaryan er varme i trøya nå, så det skal bli spennende å se om ting har bedret seg. 

 

Lukaku på topp er ikke dumt, det heller. 

Lenke til kommentar

Alle ryktene om De Gea har kommet fra tåpelige kilder denne sommeren uansett, Navas er en av de mest populære hos Real-fansen og De Gea virker å ha tro på det som skjer i United. Så har aldri vært bekymra :)

 

Manchester United confident of signing Chelsea midfielder Nemanja Matic

https://www.theguardian.com/football/2017/jul/22/manchester-united-transfer-nemanja-matic-chelsea-tottenham-eric-dier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...