Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om han spiller slik han gjorde i Leverkusen, så kanskje. Spiller han slik snittet hans har vært i Chelsea, så nei. Ballack vil være stort sett gratis, med unntak av en lønning som nok ikke vil ligne grisen for en washout.

 

Han har vert god i BM og Cheslea og har blitt nevnt i disse "hvorfor har vi ikke en midtbane general diskusjonene.

 

Jeg gjetter at de som er mere negativ til Ballck mener at hvis han ikke er god nok til Chelsea så er han ikke god nok for oss heller......

Tar jeg feil?

 

Husk hva Robben og Sneider gjorde noe nå nettopp. Forlate en større klubb og blomstret veldig i de nye store klubbene de kom i.

 

Det tror jeg han kan gjøre for oss.

 

Han er litt eldre enn jeg ønsker men en gratis Ballack hadde jeg fått stor kuk av. Eller så stor den blir da.

 

Fergie

turn m.... ehh Sign him up

Lenke til kommentar

NB: Sitattaggene funker ikke, så jeg kjører oldschool og setter avsnittene til Limbeck i kursiv.

 

Han har vert god i BM og Cheslea og har blitt nevnt i disse "hvorfor har vi ikke en midtbane general diskusjonene.

 

I BL og BM for 300år siden ja, i Chelsea, nei. Mannen har blitt urgammel og er altfor temposvak for PL. At du ikke ser det er enda et bevis på at du har et annet syn på fotball enn resten av verden. Ballack finnes ikke god i det hele tatt.

 

Jeg gjetter at de som er mere negativ til Ballck mener at hvis han ikke er god nok til Chelsea så er han ikke god nok for oss heller......

Tar jeg feil?

 

Som vanlig tar du feil. Det er en kombinasjon at han er dirkete dårlig og tidenes cunt som gjør at han ikke er ønsket av majoriteten av United fans. At han har spilt i Chelsea driter jeg i, da vi ikke har noen historisk rivalisering med småklubben fra London vest, men det teller ikke positivt at han er, eller har vært, en pengehore for russeren.

 

Husk hva Robben og Sneider gjorde noe nå nettopp. Forlate en større klubb og blomstret veldig i de nye store klubbene de kom i.

 

Men så er Robben og Sneijder to stk verdensklassespillere av ypperste sort, det er på ingen måte Ballack. Arjen Robben ønsker jeg ikke til klubben fordi han er en drittsekk og altfor skadeutsatt, men rent sportslig så finnes det vel knapt en bedre kantspiller i verden. Hadde ikke blitt skuffet over en slik overgang. Sneijder hadde vært en drømmesignering på alle mulig vis.

Endret av Game
Lenke til kommentar

drakt med black på?

 

En leif ja.....

 

Du av alle personer burde vite hva en skrivefeil er.....

 

Trodde kanskje det var en mening med det

 

Game: Det var da voldsomt da. Annet syn på fotball enn resten av verden? Hva mener du med det?

 

Og tar feil som vanlig? Mulig jeg tar feil her men jeg tar ikke så mye feil. Jeg husker et veddemål mens temmelig mange her inne jubla over at vi ble bedre uten Ronaldo. (den var ikke spesielt rettet mot deg men kan også nevne at jeg ikke har fått noe øl enda)

 

Og jeg er usikker på hvordan jeg kunne skrive det uten å virke selvgod

 

Til Ballack så har jeg ikke så mye mere å si egentlig. Tror vi kan få veldig mye kvalitet for pengene her. Med Cole også

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Cole hadde vært en god signering, viss han holder seg skadefri da. Soleklart neitakk til både Ballack og Deco, i mine øyne :)

Det er vel ingen som har sagt at dere skulle signere Deco? Han vil til Brasil, og derfor spiller han mest sannsynlig ikke i Chelsea til høsten. Da tviler jeg på at han går til United, det er ikke noe nærmere Brasil.

Lenke til kommentar

Sovehest: Silva mer eller mindre klar for City, hvor har du det ifra?

13.50 Tottenham Hotspur manager Harry Redknapp believes a deal may already have been done for Joe Cole to join Manchester United following his release by Chelsea.

 

Latterlige greier. Henter vi inn b-spilleren Joe Cole kommer vi aldri til å få se A. Sanchez i United trøye. Tidenes talent og mer enn det, en vi har hatt på radaren lenge og som etter alt å melde kommer om vi blar opp. Men neida. Han ender vel opp hos en klubb med ambisjoner og en fremtid som toppklubb. Begynner å innse at denne Cole-overgangen blir en realitet, det må den jo bli ettersom det er en spiller jeg på ingen måte har lyst på.

 

Blir 4.plass neste sesong.

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot en gratis Joe Cole. Alltid likt han. Når man i tillegg ser på prestasjonene til enkelte spillere ifjor så ser jeg ikke annet enn at han kan være et tilskudd. En annen ting som taler til hans fordel er Sir Alex sin bruk av 4-5-1, i en slik formasjon mangler vi gode offensive "indreløpere" som også er noenlunde målfarlig. Likevel, ja det fins bedre alternativer.

 

Det er med bismak siden det kan stå i veien for andre overganger.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...