Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

@Game. Coccamocca har Silva som "Confirmed" i Manchester City.

 

Joe Cole, tja. Enig med Hyrlen, jeg har alltid likt han. Men ellers saa virker det som om vi faktisk er blakke, ser ingen annen grunn til at vi opptrer slikt vi gjoer paa overgangsmarkedet. Ja, jeg vet at Gill & Co sier det motsatte, men allikevel.

 

Gitt at det er tilfellet, er Joe Cole en glimrende signering. Og 4. plass neste sesong? Det skjer ikke. Hvis Rafael, Gibson, Nani, Valencia, Anderson ++ alle tar et lite steg videre, som man faktisk kan forvente at de gjoer, at spillere som Carrick og Berbatov ikke naar et enda lavere nivaa, og at vi kanskje ikke har 100-og-kukk forsvarsspillere skadet samtidig, saa ser dette slett ikke saa vaerst ut.

Endret av String-Emil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Game

 

Du har et poeng der. Min teori er er at Smalling ble kjopet fordi Rio er paa vei til aa bli vaar neste Saha/Hargreaves. Hernandez forstaar jeg meg egentlig ikke paa, det jeg har sett av ham i VM har ikke akkurat gjoert meg vaat i trusa, og hvor mange spisstalenter skal vi egentlig ha i klubben? Diouf, Wellbeck, Macheda og Hernandez? Litt i overkant mtp at vi spiller mesteparten av tiden med kun 1 spiss.

 

Jeg vet ikke. Hvis Anderson plutselig utvikler seg i like stor grad som Nani gjorde siste halvdel av sesongen, kan han vaere loesningen. Ikke at jeg har noen stor tro paa akkurat det, jeg er vel en av de stoerste Anderson-skeptikerne her paa forumet. Cleverley kommer jo ogsaa tilbake, og hvis jeg husker rett har du skrytt han opp i skyene paa united.no-forumet.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

etter å ha sett litt på youtube av denne Alexis Sanchez, må jeg si jeg ble litt varm, om vi får han, skal jeg ikke klage på noe som helst, uansett om vi så deretter skulle finne på å signere en fra et gamlehjem.

Sneijder hadde oxo smakt godt, leste oxo at Miguel Veloso skulle være på SAF sin liste.

Hentet fra ManUtd.com:

09:22 Hello you. Busy weekend on the rumours front, with caughtoffside.com again providing a couple of unlikely names. Anderson will allegedly be offered to Sporting Lisbon in a £16million-rated swap deal for Portugal international midfielder Miguel Veloso, while the Reds are also supposedly mulling over a £12million bid for Manchester City defender Micah Richards. No quotes from players, agents or anybody to back

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Lovende takter. Han har et mål som 9 av 10 ganger blåses av for offside, ellers ikke all verden. Dessuten, nivået han møter i CL er så til de grader høyere enn det jeg har sett til nå i VM.

Han har levert mange scoringer både for klubb og landslag. Om han kan gjøre det samme i PL er ikke godt å si. Vi trenger uansett en kreativ spiller på midtbanen slik at spissene våre får litt mer å jobbe med. Dersom SAF ikke kjøper en kreativ midtbanespiller frykter jeg for 10/11-sesongen vår.

Lenke til kommentar

Joe Cole not a target for Man Utd. Spokesman: "Joe Cole not a target. We won't be signing him." Straight fight between Arsenal/Spurs...

 

- David McDonnell, Daily Mirror Manchester Football Correspondent.

 

MUFC believe all the stories have been generated by the player's camp.

 

- Daniel Taylor, The Guardian

Lenke til kommentar

Joe Cole not a target for Man Utd. Spokesman: "Joe Cole not a target. We won't be signing him." Straight fight between Arsenal/Spurs...

 

- David McDonnell, Daily Mirror Manchester Football Correspondent.

 

MUFC believe all the stories have been generated by the player's camp.

 

- Daniel Taylor, The Guardian

 

yeye... Det samme sa C.Ronaldo før overgangen, bare med andre ord :roll:

uansett driter jeg i om vi får Cole eller ei, så lenge vi signerer en Klassespiller vedsiden

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...