Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde Ballack vært en god signering?

 

Nei. Gammel kjeks, som er godt over middagshøyden. Han kastes nok ikke ut av Chelsea fordi han er en fantastisk fotballspiller.

 

Edit:

Samtidig er han vel litt som Owen (Michael), og SAF kan plutselig finne ut at Ballack er svaret på det vi alle roper etter.

Endret av Sovehest
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at vi byr paa Kjaer maa vel vaere at Vidic er paa vei ut? Smalling, Rio, Vidic, Evans og Brown kan alle spille midtstoppere.

 

Rio og Brown er begge kjeks, men allikevel? Hvem skal paa tribunen om alle mot all formodning skulle vaere friske? Evans er fantastisk, han fortjener en startplass.

Lenke til kommentar

Tviler for at det er et rykte. Når Vidic ymter frempå at han vil ut er det rett og rimelig at United tenker nytt og ungt. Samtidig som Kjær er en spiller som fortjener større klubb enn Palermo, har også presidenten til rosa-trøyene bekreftet drakamp mellom City og United.

Lenke til kommentar

Elsker ambisjonene til klubben. Vi har allerede latt Ronaldo og Tevez gå, om ikke lenge er Vidic Real Madrid spiller. Rooney den neste ut døra?

 

Drita lei hele klubben om dagen. United til i die, men fyfaen for en depresiv eier og leder vi har. Akkurat nå har jeg nada tiltro til Fergie.

 

Om Vidic forsvinner og det ikke forsterkes (sett at det finnes penger) kan Fergie legge opp. Vi havner utenfor topp 4 om denne gjerrigknarken fortsetter.

Lenke til kommentar

Fordi han har sagt han vil bli i United (nylig), men nå plutselig ser det ut som han presser på for å få en overgang. Om det ikke er agenten som er helt idiot å forsøker å skaffe en forbedret kontrakt via media bak Vidic's rygg, ser jeg ikke lyst på det bildet som er i ferd med å tegnes.

 

Skjer med at hver forpulte sommer ender opp i skuffelse :(

Lenke til kommentar

Vidic er erstattelig. Han er en glimrende stopper, men han har problemer både med tempo og temperament. Evans for eksempel er ikke langt bak Vidic, og med en fast plass på laget kan det godt hende at han blir bedre også. Hvis Kjær er så god som alle sier, tror jeg vi kan komme bra ut av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi fortsetter nok i samme spor som forrige sommer, selger det vi har av kvalitet og angrepsfotball, kjøper inn billig dritt, Game er inne på noe, tiltro til SAF sliter jeg med, Vidic forsvinner nok til sommeren, vi har jo Smalling :rofl: å Hernandez :dremel::sleep: , men vi trenger vel ikke noe nytt i spissen, Vi har jo Raketten superturbo lynet Berbatov...... HEAHEAHEAEHAEHAEHAEHAEHAE!!! Nei fy faen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi han har sagt han vil bli i United (nylig), men nå plutselig ser det ut som han presser på for å få en overgang. Om det ikke er agenten som er helt idiot å forsøker å skaffe en forbedret kontrakt via media bak Vidic's rygg, ser jeg ikke lyst på det bildet som er i ferd med å tegnes.

 

Skjer med at hver forpulte sommer ender opp i skuffelse :(

Vi er blakke å har 11 milliarder i gjeld! derfor, Vi har en amerikansk Hore av en eier som holder på å Total vrake klubben vår

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...