Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Nei, summen ble aldri offentliggjort, så £12m er en spekulativ sum som har "satt seg" hos enkelte. Skremmende dårlig av united.no...

 

Tosic er solgt nå, for øvrig. Det står bl.a på hjemmesidene til klubben, så det er offisielt.

 

17.01 Zoran Tosic has joined CSKA Moscow for an undisclosed fee from Manchester United, the Premier League club have confirmed.

 

Gialorossi: Spar meg. Jeg syntes Cheillini er oppskrytt, det får du bare tåle.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men allikevel overdriver du vel mye når det gjelder Chiellini, temposvak? Jeg vil helst ha Kjær som erstatter for Vidic, men Chiellini hadde ikke vært å forakte. Serie er i mine øyne den ligaen der midtstopperne holder høyest kvalitet.

 

Jeg har ingen følelser rundt Tosic-overgangen, da vi knapt fikk se han.

 

 

Lenke til kommentar

Chiellini er duellsterk som få, i omtrent samme klasse som den overhypa Vidic. Han er taklingssterk med de metersbeina sine og er en lederskikkelse uten like. Temposvak er han heller ikke, vesentlig raskere enn den siræva Serbern. Itilegg så har han noe Vidic ikke har; Klokhet. Han leser spillet på en ypperlig måte og forholder seg stort sett utenfor trøbbel. Sistnevnte er et stort, stort ankepunkt for Vidic.

 

Når det er sagt så spilte han på muligens tidenes svakeste Juventus lag. Et lag uten moral, arbeidsinnsats eller vilje. Det blir det ikke mye resultater av.

YouMad.jpg

Lenke til kommentar

Gialorossi: Spar meg. Jeg syntes Cheillini er oppskrytt, det får du bare tåle.

Jeg synes at Rooney er oppskrytt.

 

Håper du ser hvor jeg vil hen. Er du uenig så argumenterer du imot, spesielt i slike tilfeller.

 

Jotun; Deg om det. De flester anser Chiellini som en verdensklasse midtstopper, selv om han ikke har bevist det i så stor grad som tidligere. Reagerte kanskje i overkant, men noen ganger virker folk litt historieløse.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Dødt her inne i VM ser jeg.

 

Der har solgt en spiller som er rundt 4-5 valget i sin posisjon for 80 millioner idag. Hadde dette skjedd for Liverpool hadde vi jublet vilt med flere sider med kommentarer.

 

Skjønner at det er ekstremt store forskjeller på våre to klubber.

Lenke til kommentar

Dødt her inne i VM ser jeg.

 

Der har solgt en spiller som er rundt 4-5 valget i sin posisjon for 80 millioner idag. Hadde dette skjedd for Liverpool hadde vi jublet vilt med flere sider med kommentarer.

 

Skjønner at det er ekstremt store forskjeller på våre to klubber.

Se i ryktebørsen, der slike diskusjoner hører hjemme. Dessuten er mange av oss aktive på andre fora, så det er ikke så rart det er litt dødt her om sommeren.

 

Det er stort sett vi som skriver i This Is Anfield tråden også, for øvrig.

Lenke til kommentar

Har ingen tro på at Udiense har avslått et bud fra United. De har problemer med staten og skatten, de blir undersøkte for å holde tilbake informasjon og for å ha betalt for lite skatt i flere tilfeller. Udinese er heller ikke en klubb med god økonomi, trygg ja, men et såpass stort bud ville nok blitt akseptert. Spesielt da Marino, tidligere Udinese-treneren, ble sparket, ingen billig mann å sparke. Nå derimot er situasjonen blitt litt annerledes med salget av Ago.

Lenke til kommentar

Scorte begge målene. Første målet var et herlig langskudd, selv om det fikk en liten deflection. Straffen var iskaldt satt i mål, bedre kan det nesten ikke gjøres. Dessuten har han vært banens beste i begge VM-kampene så langt. Etter den syke sesongen sist og et bra VM så langt, er han etter min mening verdensklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...