Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Uansett hvor mye jeg elsker Alexis, så er han en formspiller. En spiller som lett detter ut av kampbildet og har en over-egoistisk tankegang som lett overgår Cristiano Ronaldo. Han har også store problemer når han blir markert ut. Dessuten gjør han altfor lite utslag når han dribler, dette vil bli et problem hvis han drar nordover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett han i Serie A for Udinese mange ganger (eneste grunnen til å se I-tai fotball) og jeg vet om hans svakheter. Han lider vel litt av Nani-syndromet ved å velge feil løsninger (ofte dribble), samt at han ikke scorer nok mål, men at han ikke preger kampbildet? Please. Hver kamp jeg har sett har han vært blant de mer positive.

 

Edit: At han er en formspiller stemmer nok, men så er han også en ungfåla.

 

Det blir også mye enklere for hans type spiller å lykkes i en klubb som har mye ball og "kjører" motstanderen. Det mest positive med Sanchez er han OGSÅ er en utpreget kontringsspiller (faktisk) og er smart i bevegelsen, noe som er utypisk for tekniske spillere. Han er også fysisk rystet til PL og jeg er 110% sikker på at han vil ta de siste stegene for oss å bli en ny nr 1. Liten er han, men han har er et "messi" tyngdepunkt og en grei masse, så det frykter jeg ikke.

 

Lær han å skyte bedre, få han enda litt smartere (jamfør Nani i høst, Ronaldo utviklingen osv) og du har en potensielt verdens beste fotballspiller.

 

Pdd er han ikke kvalitetsmessig dårligere enn oppskrytte Ribery feks.

 

Ny scouting kamp i kveld.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Preger kampbildet? Når har jeg sagt dette?

 

Det jeg sa var at han noen ganger detter ut av kampbildet, et kjent syndrom for tekniske vidunderbarn. Som nevnt så er han en formspiller, i år har han vært i flytsonen, spesielt ved Juletider. Jeg kan dra frem begge Roma, Juventus og Milan-kampene, dette var alle kamper han generelt sett var under pari, men ved hjelp av en enkeltpretasjon, spesielt mot Roma (Andre match'n) og Juventus. Udinese-drakta sitter tett på meg, men han har et langt steg å ta, det avgjørende sådan.

Lenke til kommentar

Hyrlen: Sjekk ut Sanchez i kveld! Jeg vil ha deg med på min wackfest av spilleren. Tenk om han kommer, så kan vi e-onanere sammen hver gang han herjer. Dvs hver kamp.

 

Tror jeg har fått med Jørgen allerede.

Hehe, jeg er veldig lite svak for sør-amerikanske wonderboys, Men siden det er du som spør så skal jeg gi han en sjanse.

 

Det lille jeg har sett av han hittil har vært spennende, men jeg føler det er noe veldig uforløst over han. Spillerforståelsen er kanskje mitt største ankepunkt. Likevel har jeg egentlig ikke fokusert særlig på han under kamp, får prøve ikveld.

Lenke til kommentar

Er det nokon som faktisk har trua på at vi får inn ein eller fleire nye spelarar? Hernandez er jo klar, men det er gjerne ikkje den posisjonen vi har størst behov for å fornye.

 

Sanchez ser ut som ein veldig spanande spelar; kjapp, god teknisk, godt overblikk osv, men det spørs kor mykje vi evt må ut med for at det kan verte aktuelt, og det spørs også kor lenge vi får lov å vere interesserte i ein spelar før enten City eller Real kjem for å ta over.

Lenke til kommentar

Er det nokon som faktisk har trua på at vi får inn ein eller fleire nye spelarar? Hernandez er jo klar, men det er gjerne ikkje den posisjonen vi har størst behov for å fornye.

 

Sanchez ser ut som ein veldig spanande spelar; kjapp, god teknisk, godt overblikk osv, men det spørs kor mykje vi evt må ut med for at det kan verte aktuelt, og det spørs også kor lenge vi får lov å vere interesserte i ein spelar før enten City eller Real kjem for å ta over.

Jeg har min sterke tvil til noen flere nye spillere, annet enn smalling å Hernandez, sanchez har falt pladask i mine øyne, et elsk å se han spille

Lenke til kommentar

Hvilke spillere blir koblet til United? Hvilke spillere ønsker du å se i klubben? Hva trenger vi av forsterkninger? Hvem er ikke god nok for United, og som burde finne seg en annen klubb?

 

Først og fremst ønsker jeg en ny kvalitetsving til klubben. Vi brukte ikke nok penger etter at Ronaldo gikk. Valencia er helt grei å ha, SAF har vel mistet troen på Nani, Obertan har fortsatt masse å gå på, og Giggs begynner å dra på alderen. Vi trenger en god ving i januar hvis vi skal hamle opp med Chelsea til våren. :)

 

Nani fant jo sitt gamle jeg igjen og vi kan få Cole gratis og det er ikke mye som taler i mot det akkurat nå. Og som du sier så går det vel greit på høyre. Ser ikke helt hvorfor vi skal hente en ny ving...

Lenke til kommentar

Sikkert BS, men jeg poster likevel:

 

CHILE superstar Alexis Sanchez has his heart set on a move to Manchester United.

 

The Udinese winger has been forwarded as a potential replacement for Cristiano Ronaldo ever since the Portuguese icon was sold to Real Madrid.

 

And his performances at the World Cup have only enhanced his growing reputation, despite being surprisingly substituted against Spain.

 

Sanchez's sparkling form has reaffirmed Sir Alex Ferguson's interest in his services and sources close to the player claim he's dreamed of joining the Red Devils since his boyhood years.

 

"All Alexis wants is to play for Manchester United," revealed a Chile team-mate, who did not want to be named.

 

"He'd give anything for that."

 

Udinese insist they don't want to sell the 21-year-old, who is nicknamed 'El Nino Maravilla' (the Wonder Boy), but it's understood the wide man would jump at the chance to head for Old Trafford.

 

Antonio Valencia has replaced Ronaldo on the right flank for the dethroned champions but Sanchez's apparent desire to come to Manchester is certain to give Ferguson some food for thought.

NOTW

 

Edit: Æsjda, hvor sannsynlig var det at Bister kom meg ett minutt/sekunder i forkjøpet? Mistet Internett-tilkoblingen og måtte vente en stund før jeg fikk sendt innlegget også. hehe.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Han er ikke verdt det, for så god er han ikke. Fyller 30 i år gjør han også. Vi må dessuten ut med en solid slump penger og det er ikke sikkert han mestrer tempoet i PL. Kanskje han trenger en sesong eller to til å tilpasse seg? Det har hverken han eller vi tid til.

 

Nei takk.

 

E: typo

Endret av Game
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slenger meg på Game's uttalelser; Han er ikke verdt det.

 

Sevilla krever nok over £10 Millioner, det er ihvertfall slike summer som har blitt nevnt.

 

Hvis Luis Fabiano krever en overgang, noe han tidligere har sagt, så er Milan den mest sannsynlige klubben. Her passer han perfekt inn egentlig. Alderen er selvsagt inntakt og han er en mye mer bevegelig spiss som Milan definitivt trenger imotsetning til stasjonære Huntelaar. Både Fabiano og Silvio B. har uttalt at en slik overgang er mulig å få frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...