Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet er det bare 5. plassen som gir EL, men denne sesongen er man i Europa også med 6. plassen fordi City vant ligacupen. Den siste plassen går til enten Wigan, Hull eller Sheffield.

 

Hva om Arsenal vinner FA-cupen da? Da går vel billetten til 7. plassen.

Lenke til kommentar

Husker også at det var snakk om noe sånt, men det har i hvert fall ikke blitt iverksatt denne sesongen.

 

http://www.united.no/nyhetsarkiv/vanskeligere-na-europa-2/

 

Det er uansett idiotisk at man ikke belønner dem som kjemper over 38 kamper den plassen. Om man ikke klarer å vinne en cup fortjener man heller ikke noen premie. Plass i EL tildeles vinneren om de ikke allerede har en plass, men det er latterlig at man skal få en plass selv om man taper finalen, men lite vi får gjort med det her.

Lenke til kommentar

Vi har hatt en veldig bra kurve den siste måneden, sett bort fra tapene mot Pool og City. Jeg tror at hvis vi får inn MINIMUM 2 midtbanespillere til neste sesong, kan vi gjøre det mye bedre. Vi er så ekstrem sårbare når vi møter lag som liker possession og har kjappe bevegelser sentralt i banen. Midtbanen vår er ekstremt dårlig!

 

Håper på en defensiv spiller og en kreativ. Med dem kommer troen på at vi skal reise oss igjen. At vi trenger en venstreback, en midtstopper eller to og en ving prøver jeg å glemme :)

Har ikke store troen på at vi kommer til å hente 6-7 spillere for å si det sånn.

 

Luke Shaw hadde vært en kjempebra deal. Litt ung og det vil nok ta noen år før han virkelig skinner, men herregud det skal bli godt å få en back som faktisk kan gjøre et tak defensivt. Nå vil sikkert mange tenke at det ikke kan skje siden han er Chelsea fan, men da kan jeg minne om at Chris Smalling valgte United framfor Arsenal selv om han er Gunners-gutt.

 

Reus er en av mine favorittspillere. Jeg virkelig liker å se han spille og det hadde vært en drøm å fått han til United. Tror nok at Klopp setter meget stor pris på han og at det ligger en ganske bra kontrakt på bordet hvis han vurdere å flytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...