Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

En liten trøst er jo at LA Noire fungerte ganske bra på PC, og hadde vel noe av det samme grafiske nivået som GTA IV. Så det tyder jo på at Rockstar har blitt bedre på open-world til PC. Mon tro de henter noen fra Rockstar Leeds for å hjelpe.

 

Så et tips, på vegne av meg og mange andre, er å vente med sytingen til spillet faktisk kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skulle da også bare mangle. Når PC-versjonen kom et halvt år etter (så de fleste allerede hadde det, meg selv inkludert) OG var ekstremt dårlig gjennomført kan de ikke forvente bedre salg enn de faktisk fikk. Hvorfor blir det færre og færre utsettelser og mindre DRM hos selskaper som f.eks. Ubisoft mon tro? Jo, selvsagt fordi en taktikk som forteller kjøperne at de er kriminelle idioter ikke fungerer. Det er nå bare Rockstar som tror at å være arrogante faktisk hjelper på lommeboka. De må mao. ha særdeles graverende informasjon om meg og andre PC-spillere som ingen andre har. Jeg bruker ihvertfall 20k på hver PC, så jeg ser ikke hvorfor de tror jeg skal være pirat om de gir det ut på en normal måte. Er det noen som har råd til spillene sine er det seriøse PC-spillere.

Fant noen tall på salg før og etter PC-release, og rundt halvparten av salget kom etter at det ble lansert på PC. Med andre ord var PC salget ca en tredjedel av salget etter at det ble tilgjengelig der, noe som ser langt bedre ur.

Nå tror jeg heller ikke piratvirksomhet nødvendigvis er den eneste, eller viktigste, grunnen til utsettelsen heller. Uansett er det neppe dedikerte PC-gamere med rigger til 20k de bekymrer seg mest for i så måte.

Lenke til kommentar

Mange nye screenshots ute nå:

vVOAb.jpg

Alt i denne tråden: http://www.gtaforums...howtopic=529486

(Cred til baguvix_wanrltw på gtaforums som satte sammen bildene)

Siden kl. 18 i dag har tråden nådd nesten 2000 innlegg.

 

Et brev som ble sendt ut til forhandlere (finnes i samme tråden) tyder også på at ny trailer skal komme innen mandag. Brevet ser ut til å være ment til å leses på mandag (når forhåndsbestillingene starter), og det står "as we have just released the second trailer" i brevet. I morgen er det forresten ett år siden trailer 1 kom.

 

Ny edit: Der er mulig at orkanen der borte (Sandy) forsinker trailer 2, siden markedsavdelingen til R* ligger i New York. Spørs når det brevet ble skrevet. Vi får vente og se ...

Endret av Martin_PS3
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det lader seg pent opp nå. To enorme postere har kommet.

 

Legg merke til at det står copyright 2008-2012, mulig dette har vært i utvikling en stund

 

Rockstar kunngjorde nå nettopp:

 

We are working on a second trailer - unfortunately Hurricane Sandy has derailed our plans somewhat but we will have something to show soon. Its hard to be precise as we have no power whatsoever in our New York office. We hope everyone else in affected areas is doing okay.

 

GTAV_poster_2.jpgGTAV_poster_1.jpg

Endret av MrLG
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Blir morsomt å få igjen traktor.

Hadde det veldig mye morro med å taue biler med traktoren i GTA SA. Nå får vi jo en moderne traktor også.

 

Hadde også vært litt morsomt om det er mulig å få tak i hund som på bildet over her, eller om det bare er med i cutscenes, evt bare scriptede hendelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
har det kommet noe om setningen? håper å slippe unna wangsta style san andreas. spillet hadde sikkert vært fantastisk for meg hadde det hatt en annen setning

 

De sier at settingen er "The chase after the allmighty buck (dollar) in a modern San Andreas eller noe sånt.

De heteste ryktene peker mot at du er en suksessrik businessman som vender tilbake til Los Santos og finner tilabke til gamle (u)dåder type hvitsnippkriminalitet og forretningsliv. Mange som også mener at du kommer til å styre flere hovedpersoner (noe ala GTAIV og tilleggspakkene) som krysser stier i løpet av spillet..

Liten sjans for Gangsta theme som i GTA 3: San Andreas

Lenke til kommentar

Liten sjans for Gangsta theme som i GTA 3: San Andreas

Enig i at det er heller liten sjangs for det i hovedspillet. Tror dog at som en tilleggspakke kunne dette fungert fint!

 

Har enda ikke kjøpt tilleggspakkene til IV, da jeg har mistet platen til hovedspillet..

 

Mins og huske at man kunne kjøpe en spesial versjon hvor du ikke trengte hovedspillet.

Lenke til kommentar

Liten sjans for Gangsta theme som i GTA 3: San Andreas

Enig i at det er heller liten sjangs for det i hovedspillet. Tror dog at som en tilleggspakke kunne dette fungert fint!

 

Har enda ikke kjøpt tilleggspakkene til IV, da jeg har mistet platen til hovedspillet..

 

Mins og huske at man kunne kjøpe en spesial versjon hvor du ikke trengte hovedspillet.

 

 

Det stemmer. Episodes of Liberty City (begge pakkene på éi plate) køyrer som eit sjølvstendig spel.

Lenke til kommentar

Legg merke til at det står copyright 2008-2012, mulig dette har vært i utvikling en stund

Det er kjent at spillet har vært under utvikling siden våren 2008. Altså blir det 5 år med utvikling totalt sett.

 

Hvor er det kjent fra? Eller er det bare en antagelse at de begynte å utvikle det rett etter GTA IV var ferdig i 2008?

Lenke til kommentar

Ryktes trailer imorgen vistnok, gledes.

 

Har også smålest litt av ryktene som er der ute.

 

yes iJustine is in the game but its not actually voiced by her and she does not play a big role. There is a parody site of youtube that you can go on to watch her videos and she comes off as an annoying whore. I don't want to give to much away but there is a mission where you get send her a message on the youtube parody site to set up a date and kill her because they gave one of the products of the company you're working for a bad review. She only appears once in the game and on the site.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...