Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Noen som visste om spøkelset i GTA V? :)

http://www.youtube.com/watch?v=UYbh5AMDd_Q&src_vid=fQkJGdaZ5_U&feature=iv&annotation_id=annotation_2626594153

 

Hadde vært sykt fett om man kunne funnet morderen og "tatt saken i egne hender"!

 

 

EDIT: Spol til 10 minutter

 

 

 

Det der er Leonora Johnson, de letter scrapsene man finner rundt om på kartet er confession brevet om hvem som drepte henne. Se nede til høyre på det bildet her

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig en "battlefield spiller", men har også blitt litt gta5 i mellom rundene. Men må bare si at spillet skuffer litt på ett par områder;

 

-for lite variert landskap

-burde puttet inn flere dyr, spesielt i havet. De har brukt så mye tid på å lage et såpass stort og fint hav, så har de klarte å bare putte inn hai og små fisk!

-alt for få bygninger som man kan gå inn i. Forstår at det er begrensinger her, men syntes det burde vært litt flere, som feks. resturanter, kjøpesentere osv.

 

Sammenligner mye med red dead redemption, som er mitt favoritt spill hittil, og syntes ikke gta5 er helt på samme nivå, selv om det selvsagt til tider kan være ganske kult å fly rundt å finne på masse tull, spesielt med "mini bird"

 

Håper det kommer red dead redemption 2 en gang, hvem vet?.Det spillet hadde en helt fantastisk atmosfære med en ganske interessant historie også. Og ikke for å nevne det flotte og varierte landskapet .

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Hjelp! (PS3)

En venn av meg var på besøk oss meg, og da startet han GTA V og skiftet språket til polsk elns.

Problemet mitt nå er at jeg ikke klarer å skifte det tilbake til engelsk.

Har prøvd å skifte system språket til engelsk, og holdt inne L1 + R1 mens spillet starter, men det funker ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har i det minste vært nødt til det. Det var vel slik at hvis ikke systemspråket var et av valgene i spillet, måtte man velge hver gang under oppstart. Mulig det er endret?

 

@feqzz: prøvd å slette spilldata, altså ikke savegames, men resten?

Endret av teitur
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det begynner å bli en stund siden jeg har spillt nå. Oppfører flyene seg fortsatt like idiotisk? Alle flyene opplever jo helt ekstrem turbulens som også gir store retningsforandringer..

 

Det er fordi du ikke har flydd nok enda. Du har for lav 'flying skill' med karakteren din, så fly og helikoptre svinger rundt uten at du gjør noe. Tok meg 20 minutter eller noe med helikopter i singleplayer før jeg hadde maks skill med enten Michael, Trevor eller Franklin....

Lenke til kommentar

 

Flying: Your skill in the cockpit of various aircraft. Take off, land, and manage turbulence more easily. Increase this skill by flying for sustained periods and succeeding at flight school challenges. You'll receive a 3% to 5% increase of the Flying skill for every gold medal you get in flight school. For those who do not wish to participate in this activity, for every 10 minutes spent flying, the Flying skill will raise by 1%. Flying under a bridge will increase the Flying skills by 1%.

 

Flight school er ved inngangen til Los Santos Airport på østsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...