Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det jævlig mye fjortisfjas her. Tror alle ser poenget uten at man må overdrive over flere innlegg.

Siden release er så nærme ligger jeg selv unna de fleste GTA-kilder siden de fleste legger ut bilder, videoer og annen info og mere blir det. Vil fortsatt vite minst mulig, men aksepterer at ting løsner nå..

Ang bildet av cab'en oppi her: sweet!

Skrevet

bruk spoiler

FAEN ALTSÅ! Nå vet vi det er vann i spillet. Søren ta!

Herlig å se spillet er blitt sendt fra Elkjøp. Tvilsomt at det kommer i morgen, men ganske sikkert på mandag da. Ah.

• Liker 1
Gjest Slettet+130498
Skrevet

gamezone har pakket og lagt collecters editon min i den store haugen med pakker på lageret sitt. blir sendt i løpet av dagen, så er jeg heldig kommer det på mandag fra stokke. liker hvordan posten operer når de kjører pakka mi først fra kristiansand til stokke, og så halvveis tilbake igjen :p

Skrevet (endret)

Da er forhåndsnedlasting tilgjengelig på PSN!

Nei forresten, det er den ikke. Virker som om PS3en fikk problemer, fikk beskjed om at forhåndslasting hadde startet, men det hadde det jo ikke.

Beklager, folkens!

Endret av Selvin
Skrevet

Min kopi var sendt tidlig fra Gamezone i dag. Da er det her i morgen tidlig.

Sikker på at sendt betyr levert til posten, og ikke at den er lagt på pallen som skal sendes ut på mandag?

Misstenker at det er sistnevnte hos de fleste som er "sendt", at de bare er klar for sending...

Skrevet (endret)

Han skrev at det var vann i spillet. Dette kan tolkes som spoiler for mange :)

Takk for å være med på å spoile dette selv. Du kunne ihvertfall ha satt det i spoiler, om ikke annet!

:p

Endret av Hansien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...