Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Blir vel mye videoer nå som gta 5 er leaka på torrentsider til 360

 

Og jeg trodde dere sa at det var et sånnet himla stort problem med piratkopiering på PC?!

Sier seg selv litt imot kansje, om man allerede finner torrenter på en 360 versjon?

 

Det at det er noe større problemer med piratkopiering på PC må dere gå lenger inn i skoegen med. Det er kanskje litt mere omfattende, men ikke større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Greit nok, men litt teit å skrive på selve leveringsbekreftelsen at varene er sendt.

Varebeskrivelse Bestilt Levert Rest Grand Theft Auto 5 m/ bonus 360 1 1 0 GRATIS PS2 spill tilfeldig valgt 1 1 0

 

VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE.

 

Er jo automatikk i det hele.

Varen plukkes, pakkes, setter på adresse og sånt, etter det er den sendt. Selv om den gjerne ligger på lageret og vente på posten. Tungvindt å måtte gå gjennom alle pakkene enda engang på mandag for å registrere de som sendt. Mulig de også måtte programert inn en ny status, "klar for sending" for de pakkene som var klare men ikke sendt. Mye jobb for noe de trenger veldig skjeldent, samt dobbeltjobb å registrere både at de er pakket og klare og at de faktisk er sendt.

Lenke til kommentar

 

Ja, man kan velge et gratis PS2-spill. :p

Man kan også velge gratis PC -og Xbox 360 spill.

 

HAHAHAHA , da tror jeg nesten jeg hadde klinket til med San Andreas, for gamle dagers skyld....! :-P

 

Jeg aner forresten ikke hvor PS2'en min er, så hadde vel strengt talt ikke vert noe poeng... :p

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

http://instagram.com/dabzombi

 

Om dere sjekker her inne vil dere se flere videoer, med forholdsvis realistiske krasjer (og nei, jeg gidder ikke skrive spoiler av prinsipp... dette er en GTA V tråd, så dere får tåle det, eller lukke øynene....)

 

Bla en video der en bil flipper ut av motorveien samtidig tar det fyr i bensintanken. Bilen treffer motorveien under, hvor den eksploderer = wasted.

 

Tror dette spillet på mange måter blir mer utfordrende enn sine tidligere slektninger.

 

Ser og at politiet oppfører seg på en mer realistisk måte enn hva de har gjort tidligere.

 

Og såvidt jeg kan se, ser frameraten helt fantastisk ut (gjør ikke meg noe om grafikken er satt litt ned, så lenge frame raten er på plass)

 

Håper fremdeles på at vi får tilbake never wanted koden, for oss som er glad i å finne på mye mye faenskap...! :D

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

 

Og jeg trodde dere sa at det var et sånnet himla stort problem med piratkopiering på PC?!

Sier seg selv litt imot kansje, om man allerede finner torrenter på en 360 versjon?

 

Det at det er noe større problemer med piratkopiering på PC må dere gå lenger inn i skoegen med. Det er kanskje litt mere omfattende, men ikke større.

exactly, så skjønner ikke hvorfor rockstar driter i pc gamere

Lenke til kommentar

 

Så lenge du får varen til avtalt tid, + (-) noen dager, er du teknisk sett ikke svindlet... Du kan heller ikke kalle dem svindlere, så lenge du ender opp med det produktet du har betalt for.

 

Har dere ikke nattåpne butikker oppe i nord?

er fornøyd å få det til tirsdag, men blir sikkert noe tull når de sier de har sendt men egentlig ikke.

 

tipper posten roter det bort fordi de ikke skjønner opplegget.

 

må sove om natten så gidder ikke sjekke engang

Lenke til kommentar

 

Og jeg trodde dere sa at det var et sånnet himla stort problem med piratkopiering på PC?!

Sier seg selv litt imot kansje, om man allerede finner torrenter på en 360 versjon?

 

Det at det er noe større problemer med piratkopiering på PC må dere gå lenger inn i skoegen med. Det er kanskje litt mere omfattende, men ikke større.

Må man ikke modde Xboxen for å kunne bruke piratkopierte spill?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

GTA serien er denne serien man virkelig grave seg ned, vekk fra alle sosiale medier, venner. Bur deg inne med mat, drikke (alkoholfritt eller ei)!

Dette blir helt kanon. Er ikke mange spill som får meg i fyr og flammer, men GTA er det alltid slikt!

Neste uke er jeg i dypt inne i GTA V, ingen skal få forstyrre meg.

Eneste som kommer til å forstyrre meg er kroppens reaksjon til mat og drikke, den gir beskjed :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...