Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min kopi var sendt tidlig fra Gamezone i dag. Da er det her i morgen tidlig.

Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist :D

 

Min er ennå som plukkliste :(

Samme her. Tror ikke min blir sendt før mandag. Vurderer neeesten å stikke til nærmeste nattåpent den 17. isteden :p

Lenke til kommentar

Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist :D

 

Samme her. Tror ikke min blir sendt før mandag. Vurderer neeesten å stikke til nærmeste nattåpent den 17. isteden :p

 

Skulle ønske jeg også kunne det, men desverre s ar jeg verken bil eller moppe, plus at jeg drar på onsdag til hellas i en uke så er jo ikke en dritt tid jeg får i spillet :p

Lenke til kommentar

Elkjøp på facebook: I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato.

Lenke til kommentar

Føler at det kan bli vanskelig, men ja ja, får håpe de har rett.


Elkjøp på facebook: I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato.

Lenke til kommentar

 

 

Brevpost leveres rett i postkassen i løpet av 1-3 dager dersom det er plass. Servicepakker og større brevpostsendinger blir levert til ditt lokale postkontor i løpet av 1-5 dager. I slike tilfeller vil du motta en hentelapp fra ditt postkontor når pakken ligger klar til henting.

 

Står det 1-3 dager så skal det ta 1-3 dager. Dog det er virkedager, så søndag kan iallefall utelukkes, men nå bor jeg nærme gamezone, så går nok veldig fint :D

Lenke til kommentar

Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist :D

På mandag sendte Gamezone "The Elder Scrolls Anthology", på tirsdag fikk jeg det i posten. Jeg bor i Tromsø. Det har skjedd flere ganger at jeg får pakken dagen etter at den har blitt sendt.

Endret av aBaDmAn91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk mail ved tja 12 tiden om at Gta V var sendt. Elkjøp!

 

I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato. Fra elkjøp sin facebook side for ca 30 min siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...