Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller tvilsomt at det kommer på PS4 i det hele tatt. De ville bli nødt til å kode om hele spillet til den nye arkitekturen til PS4 (som de ikke er kjent med). Tror ikke det vil skje.

Skal ikke den nye arkitekturen bli noe mer lignende den vi har på PC-er nå for tiden? det burde nesten komme til next gen siden det ble releaset så nære next gen launch. de releaser vel bare gta til dagens konsoller for å tjene mer på folk som også kjøper det til next gen. ingen spillutvikler passer opp sjangsen på og tjene litt ekstra.

Lenke til kommentar

Seriøst, dere som på død og liv vil unngå all info om gta v kan jo bare holde dere unna denne tråden. Det er vell særdeles logisk at i denne tråden blir alt om gta v diskutert. Spesielt så nær release.

 

Helt enig. Jeg finner ikke en gang "spoiler tegnene" på Mac'en min, så jeg kommer ikke til å poste noen spoiler greier med mindre noen redigerer det for meg (igjen)...

 

Men ja, dette er da en tråd om GTA V, unødvendig å poste alt med spolier da, GTA V står da i fokus her, og ikke rart det kommer mye nå 4 dager før release.... Bedre å ligge unna tråden om man ikke skal vite NOE... 4 dager igjen folkens...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...