Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spørre deg igjen om 4 uker, om du fremdeles mener kjørefysikken i IV er bedre enn i V :p

Tviler. Dessuten vil jeg enda ikke hatt spilt spillet innen de fire ukene. Jeg har ikke lenger noen konsoll, og har ingen intensjon om å få tak i en. Holder meg med ps3-kontrolleren min på pc, det er nok :)

 

Alt det andre ser, og er nok, veldig bra. Men som sagt, virker kjørefysikken til å være for nfs og arcady, noe jeg hater. Derfor jeg aldri spiller spill som nfs osv :)

Er jo akkuratt lignende fysikk som i IV så hvorfor skulle ikke krasje fysikken være bra i V?

Dessuten så er det en bil som tåler mer en de mer blikk boks bilene.

Har du sett på måten bilene flytter på seg enda?

Lenke til kommentar

Så noen her nevnte at Gamestop hadde den derre Manual boka til GTA V. Må man ha forhåndsbestillt spillet hos dem for å få tak i den boka? Må man i det heletatt ha forhåndbestillt spillet hos dem, for å kunne kjøpe det hos dem, natt til tirsdag?

 

Jeg har forhåndsbestillt hos spaceworld, men vurderer bare å gi faen i det, og heller kjøpe spillet hos gamestop natt til tirsdag. Er det kanskje en fordel å forhåndsbestille først da?

 

Eventuelt, noen som vet prisen på den tilhørende boka?

Lenke til kommentar

Så noen her nevnte at Gamestop hadde den derre Manual boka til GTA V. Må man ha forhåndsbestillt spillet hos dem for å få tak i den boka? Må man i det heletatt ha forhåndbestillt spillet hos dem, for å kunne kjøpe det hos dem, natt til tirsdag?

 

Jeg har forhåndsbestillt hos spaceworld, men vurderer bare å gi faen i det, og heller kjøpe spillet hos gamestop natt til tirsdag. Er det kanskje en fordel å forhåndsbestille først da?

 

Eventuelt, noen som vet prisen på den tilhørende boka?

Edit: svarte deg i den andre tråden i stedet for.

Endret av August.
Lenke til kommentar

[spekulasjon] Så et klipp på YouTube av en relativt liten hvit sportsbil som kræsjet inn i en politibil i høy fart. Ingen av bilene "spant" eller så ut til å være særlig påvirket. De to bilene bare kjørte inntil hverandre noen meter og så svingte han seg fri igjen. Om det er sånn at man ikke spinner ut av kontroll om en annen bil treffer den bakre halvdelen av din egen bil eller vica versa så må jeg innrømme at jeg kommer til å bli veldig skuffet[/spekulasjon]

 

Men hey, det var bare ett klipp med noen få sekunder ut av forhåpentligvis flere titalls timer med spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...