Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilt på nett? Kjøpt i butikk? Jeg bestilte Limited Edition guide fra CDON. Venter spent på at den skal komme i kassa.

 

 

Ingen av delene desverre. Min lokale gamestop hadde nettopp fått dem inn, men etter å ha dobbelsjekket med sjefen sin så fikk jeg vite at de ikke fikk lov til å selge noen eksemplarer før på tirsdag. Jeg fikk riktignok kost meg med den i rundt 20 minutter.

 

Kan legge ut litt av den informasjonen jeg fikk med meg. Bladde litt uten mål og mening, med mye skumlesing, så vet ikke så altfor mye.

 

Inneholder ingen spoilere angående historie, men de som vil finne ut alt på egenhånd burde holde seg unna.

 

 

 

- Det så ut som om at de mørke vannområdene rundt hele kartet er åpent og kan utforskes. Det øker jo kartstørrelsen ganske betydelig.

 

- Det er rundt 70 tilfeldige sideoppdrag spredt rundt på kartet. Desverre er jeg fryktelig usikker på hva dette inkluderer og ikke, da jeg kun bladde kjapt igjennom den delen.

 

- Det er endel andre småoppdrag som blant annet inkluderer snikmyrding og våpen"trafficking" (for de som har spilt Far Cry 3 så lignet dette veldig på supply drop oppdragene som var spredt rundt på kartet).

 

- Det er flere næringseiendommer du kan kjøpe som gir deg en ukentlig inntekt. Dette var alt fra medisinsk cannabis-utsalg til golfbanen og flyplassen, hvorav prisen på sistnevnte ligger på et sekssifret tall. Når du eier en næringseiendom må du beskytte den mot diverse hendelser som ran osv. Klarer du det øker den ukentlige inntekten, så det ender ikke bare opp som irriterende sideoppdrag.

 

- Biler. Herregud så mange biler det er, i tillegg til flere militærkjøretøy.

 

- Antall våpen kan sammenlignes med GTA IV. Altså et lite utvalg i hver kategori. Men her har man jo oppgraderinger. Taser gun er tilgjengelig er vel nytt. I tillegg så er det flere slagvåpen enn tidligere.

 

- Stamina, oksygen, bil- og flyhåndtering ++ har et skill-system, som vi allerede vet. Disse kan forbedres på ulike måter avhengig av karakteren.

 

- Du kan rane minibanker.

 

- Dette vet vi vel fra før, men det er altså mulig å delta på langvarige triathlon-løp.

 

Mulig jeg kommer på mer senere.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig. Elsket hvordan bilene oppførte seg i IV, og alt var mer lekent. I V ser det mer nfs og arcady ut på en måte,uten noe særlig morsomt liggende i det. Akkurat som jeg har fryktet hele tiden.

 

Spiller på pc og bytter mellom keyboard og ps3kontroll, samt da jeg hadde ps3, spilte jeg flere tusen timer der.

 

Spørre deg igjen om 4 uker, om du fremdeles mener kjørefysikken i IV er bedre enn i V :p

Lenke til kommentar

 

 

- Antall våpen kan sammenlignes med GTA IV. Altså et lite utvalg i hver kategori. Men her har man jo oppgraderinger. Taser gun er tilgjengelig er vel nytt. I tillegg så er det flere slagvåpen enn tidligere.

 

 

 

Det vil likevel (på en måte) våre flere våpen, da du kan beholde alle våpen du plukker opp, til og med de i samme kategori.

 

og JA!!! JEG FAR TASER GUN!!! YEESS!!! Nå skal jeg skyte på folk som går ned lange trapper!! :D Alltid lurt på hvordan det er med taser gun kontra jævlig lange trapper... :p

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

 

Det vil likevel (på en måte) våre flere våpen, da du kan beholde alle våpen du plukker opp, til og med de i samme kategori.

 

og JA!!! JEG FAR TASER GUN!!! YEESS!!! Nå skal jeg skyte på folk som går ned lange trapper!! :D Alltid lurt på hvordan det er med taser gun... :p

Taser gun er ett av favoritt våpnene mine i SR3 og SR4 men de spillene har en mangel på lange trapper, så det blir vel å vente å se hvor hilarious den blir i GTA5

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...