Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

PROSTITUTE ARRESTED


Shanda Murphy was arrested by police for offering intercourse rather than the oral normally expected by officers receiving her services.


DOMESTIC VIOLENCE CALL


Police were dispatched to the corner of Nikola Ave and Mirror Park on a charge of domestic abuse. Officers agreed with assailant that she was indeed running her mouth.


MAN AGGRESSIVELY FILMING POLICE ARRESTED – DOG KILLED


Resident Rosby Wilkins was aggressively recording Police activity with a camera phone and refused to cease. Officers arrested Wilkins and for good measure shot his dog.


Lenke til kommentar

Ganske lett å gjette seg til overvåkede områder, både med vakter og video! Dette blir spennende!!!!

 

Can't wait!

 

post-276311-0-32793100-1378490319.png

 

Og dette minner meg STYGT om et nachspeil i Spania for noen år siden... Haha, som gikk litt langt.. Skulle nesten tro R* hadde sjelt min geniale ide om golf!

 

post-276311-0-78467500-1378491137_thumb.png

 

 

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

OMG! Dritfett, vært i uniten du?! Harru bilder eller?

 

Noen som har erfaringer med å bestille via gamezone? Pleier dem levere på tiden/før?

For min egen del skjønner jeg ikke at folk bestiller fra andre steder enn GameZone! Jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse derifra, og får heller ting tidligere enn senere.. De kan være litt dyrere (kanskje) av og til, men prisen vil aldri være en overraskelse siden du ser den.. Jeg bestiller bare derifra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

For min egen del skjønner jeg ikke at folk bestiller fra andre steder enn GameZone! Jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse derifra, og får heller ting tidligere enn senere.. De kan være litt dyrere (kanskje) av og til, men prisen vil aldri være en overraskelse siden du ser den.. Jeg bestiller bare derifra!

for ikke å snakke om ekstremt god kundeservice.

Lenke til kommentar

Jeg slutta å bestille fra gamezone etter at de sletta alle ordre fra før et par år tilbake. I tillegg så gav deg meg en mail-adresse som ikke var min da jeg hadde glemt hvilken jeg registrerte meg med. Det endte med at jeg klarte å gjette sikkerhetspørsmålet (dette var før jeg var sikker på om det var en av mine gamle adresser eller ikke), og endte opp med å komme inn på mailkontoen til en vilt fremmed person. Lå jo svar på jobbsøknader der og alt mulig.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med å bestille via gamezone? Pleier dem levere på tiden/før?

 

Har vel bare bestilt fra Gamezone et par ganger, men ikke hatt noe problemer med dem. Spillet jeg forhåndsbestilte kom riktignok 2 dager etter utgivelsesdagen, men det ble sendt i god tid før, så der lå nok skylden mest hos Posten. Rask og trivelig kundeservice har de også. :)

Lenke til kommentar

Tok min fra elkjop.no av CE, var heldig å fikk den til 1199,-. Er ikke den dyreste CE som jeg har kjøpt. Pytt pytt, slikt spillet ser ut til nå blir det nok verdt det.

 

GTA Online skal jeg ikke bruke tid på i det hele tatt, skal spilles så det renner alene. Spillene av GTA er alltid best alene. Slipper lag, slipper krangling m.m

 

Dette blir jo litt idiotisk, selvfølgelig GTA spillene har alltid vært best alene, fordi de aldri kom med noen multiplayer før GTA IV!(mods til tidligere spill tells ikke) Dog mens GTA IV hadde bare multiplayer som en liten addon, er på en helt annen skala i GTA V.

 

Nå er det ikke heller sånn at man ikke skal spille GTA singleplayer, det vil komme en tid der man går smålei singleplayer, da vil multiplayer være et fint alternativt, dog denne gangen vil nok mange finne ut av at multiplayer er mer morsomt enn singleplayer, grunnet det enorme arbeidet Rockstar har lagt i det.

 

Det som er nesten 100 % sikkert er ihvertfall at hvis man ikke prøver ut multiplayer delen, vil man gå glipp av mye. Dette er ikke bare nok et singleplayerspill der utvikleren bare har puttet på multiplayer "bare for å gjøre det", det er lagt myye arbeid i det, så mye at det kunne fint vært solgt som et seperat spill, ihvertfall utifra det vi vet hittil.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...