Gå til innhold

Modern Warfare 2 slaktes av brukerne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og når du etter 2 uker er drittlei enkelte maps, hva da? Her blir det ingen f.eks "City" only, eller når du har funnet et skikkelig kult map, her blir det ingen Crash 24/7.

 

Så dette er et konsollspill, som vil dø raskt på pc. Vi har heldigvis bedre spill, og flere kommer.

Endret av Dimind
Lenke til kommentar

Alle som kjøpte spillet til pc visste hva de fikk før de kjøpte det. For så å syte over det i etterkant er bare idiotisk. :shrug:

-

Min teori om hvorfor det gikk så galt:

IW kvitta seg med hele pc-utviklerne pga finanskrisa og satt inn en eller to med IKT/lærling utdanning som erstatning.

Bare se på hver eneste "behind the scenes" intervju før spillet ble sluppet. en utvikler med sine utviklerverktøy på siden av en XBOX!

Når de så i siste fase kom på at de måtte porte dette til pc, tok de bare kildekoden til cod4 - sletta innholdet, for så å paste mw2 koden rett fra xbox.

 

IW/activision bryr seg ikke for de får $$££ i banken uansett, og følger opp suksessen neste år. :) Jeg vil se salgstall fra pc utgaven!

Lenke til kommentar

Dette er ikke til å diskutere.

 

Hardcore Cod4 spillere, som spilte i klan og spilte for å være god, vil hate det nye systemet, og det inkluderer meg. Hvis jeg har lyst til å finne en server med lite spillere eller en med mange, så driter hele systemet i meg, de putter meg inn i en helt tilfeldig server hvor for alt jeg vet, hosten er en eller annen ape fra langtvekkistan. Utviklerne tror de har gjort noe genialt, men det er fordi de ikke vet halvparten av hvordan spillet har utviklet seg gjennom spillerne selv, og de skjønner åpenbart ikke hvorfor klan-mathcer spilles med promod modifikasjon(hvis de i det hele tatt har hørt ordet).

 

Spillere som spiller og ikke har helt skjønt hva en modifikasjon kan gjøre med spillet, folk som ikke skjønner hvordan en klan match spilles(hvordan hele serveren fungerer annerledes)og ikke heller spiller i en offisiell klan vil antakelig elske det, fordi de ikke tenker på/vet hva som er gått tapt.

 

Så alle som sier "jeg skjønner ikke hva PC spillere griner over" eller liknende, ikke begynn engang. Legg stridsøksen ned med engang, for det slaget du prøver å starte er tapt på forhånd. Alle som er for det nye systemet skjønner ikke hvorfor vi er imot det, og det er ekstremt frustrerende for oss.

Lenke til kommentar
Dette er ikke til å diskutere.

 

Hardcore Cod4 spillere, som spilte i klan og spilte for å være god, vil hate det nye systemet, og det inkluderer meg. Hvis jeg har lyst til å finne en server med lite spillere eller en med mange, så driter hele systemet i meg, de putter meg inn i en helt tilfeldig server hvor for alt jeg vet, hosten er en eller annen ape fra langtvekkistan. Utviklerne tror de har gjort noe genialt, men det er fordi de ikke vet halvparten av hvordan spillet har utviklet seg gjennom spillerne selv, og de skjønner åpenbart ikke hvorfor klan-mathcer spilles med promod modifikasjon(hvis de i det hele tatt har hørt ordet).

 

Spillere som spiller og ikke har helt skjønt hva en modifikasjon kan gjøre med spillet, folk som ikke skjønner hvordan en klan match spilles(hvordan hele serveren fungerer annerledes)og ikke heller spiller i en offisiell klan vil antakelig elske det, fordi de ikke tenker på/vet hva som er gått tapt.

 

Så alle som sier "jeg skjønner ikke hva PC spillere griner over" eller liknende, ikke begynn engang. Legg stridsøksen ned med engang, for det slaget du prøver å starte er tapt på forhånd. Alle som er for det nye systemet skjønner ikke hvorfor vi er imot det, og det er ekstremt frustrerende for oss.

 

Du skrev det jeg har prøvd og skrive men har gitt opp av frustrasjon, TAKK :)

Lenke til kommentar
Dette er ikke til å diskutere.

 

Hardcore Cod4 spillere, som spilte i klan og spilte for å være god, vil hate det nye systemet, og det inkluderer meg.

 

Jeg er ikke hardcore spiller, ei har jeg noensinne spilt i en klan (guild i WoW teller ikke :p), og jeg hater også det nye systemet. Jeg tipper det gjelder for de fleste som ikke er født og oppvokst med MP på konsoller. (xbox generasjonen)

 

Iw kommer aldri til å høre på oss pc brukere, sånn er det bare. Vis de hadde hørt på oss så hadde de fiksa det, men vi er bare luft for IW. Eier ikke respekt for IW lengre når de ikke repekterer oss pc gamere.

 

Det er MEGET tydelig at de har funnet ut at det er på konsoll pengene ligger ja. Greit nok det, men ikke gimp PC utgaven ffs!. De skulle hatt baller nok til å bare si det helt i starten. "Dere, vi gidder ikke lage spill til PC lengre, så dere får en herpa utgave av MW2, slik at ingen savner MW3 når vi ikke gidder å lage det til PC i det heletatt, okei?" For det er det de effektivt sier. Og hvis de ikke hadde ventet til 1 mnd. før release med å si det så hadde vi ikke blitt like skuffet. Spillet har tross alt blitt hypet i 2 år nå.

 

Og en annen ting, hvor mye koster det dem å drive IWnet? Og hva skjer med MW2 spillere på PC når IW plutselig finner ut at de ikke gidder å opprettholde en tjeneste de ikke tjener penger på? Hva da? Joda, da skrus MP på MW2 effektivt AV!

Med dedikerte spillere så opprettholdes MP av spillerene! IW sitter rett og slett på en killswitch til spillet!

 

 

 

Edit2: regarding ping:

 

Sjekk denne tråden: http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1022813

 

• Navigate to the folder: 'program files\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players' and open the file config_mp.cfg

 

• Change scoresping_interval from 100 to 20, and maxbars from 4 to 10 (10 is the max).

 

• This means that each of the 10 bars represents 20ms, with full green being 20ms or lower, and 1 red being 200ms or higher.

 

WHAT IT LOOKS LIKE:ihost.jpg

 

The sad truth? You might wanna pound a few beers before you read this:

 

• The host is immediately obvious, he's the guy with 0-20 ping (full green).

• I usually connect with about 101-200+ms.

• Most people are connected at 200+ms (3 or less bars on normal cfg settings).

• On regular cfg settings, 4 bars means up to 0-100 ping, 3 bars 101-200, 2 bars 201-300, 1 bar is 301+.

 

Det er helt tragisk...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg våger å si at World At War er ett mye bedre utført kunstverk :)

 

Halve greia var at jeg håpet på at det kom terror zombier og yankee zombier med men på Bonus levlen(e) NEI DA .. kun ett lite tørt krigsmuseum hvor man går rundt og kjeder SEG.

 

Ingen dedikerte servere online.

Spillet krasjer mellom hver level på min GTX 285 pga Steam.

De andre steam spilla mine fungerer perfekt.

 

Spillet føles som en BETA.

Da jeg kjøpte spillet viste jeg ikke hva jeg kjøpte.. Faktisk.

Hvordan kunne jeg vite det når jeg ikke leser forhåndsomtaler for å unngå Spoilers.

 

 

"User Score 5.6

2,388 votes" - Gamespot

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
NEI DA .. kun ett lite tørt krigsmuseum hvor man går rundt og kjeder SEG.
Prøv å trykke på den rød knappen.

 

 

enig med mye her, men bare et lite bilde som motsier det andre tilfellet hvor alles ping er på trynet.. Har forsåvidt vrært slik i 9 timer her nå

Hvor bor du? Kan ha en del å si. Samt at det er umulig å si nøyaktig hvor bra ping de har av det bildet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...