Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mange timers spilling med ACR, SCAR og M16 så fant jeg ut at jeg skulle prøve noe annet å skaffe challenges med, og endte opp med M4.

Det var ikke et dumt valg for nå er det mitt nye favorittvåpen i MW2 :p

 

Store magasin, så og si null recoil, skyter raskt, tøft utseende og ikke minst høres helt fantastisk ut når man skyter :D

 

Jeg aner ikke om den faktisk er bedre enn SCAR, ACR og M16, men jeg føler at jeg gjør det bedre med M4.

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar

Er bare å sette stinger som secondary og skyte på alt du ser av fly og helikoptere. Du får flere poeng for helikoptre etc. enn Sentry Guns så ett helikopter teller flere "kills", uten at jeg vet nøyaktig hvor mange. Stinger er i grunn bedre enn Javelin siden det tar kortere tid å skyte. Javelin er treg, men tar mer skade. På de store tinga (gunship, AC130) må du skyte flere skudd fordi de sender ut flares og de dreper deg rimelig fort hvis du må ut å sikte med javelin. UAVs kan også skytes ned, men de vises ikke på radaren, så du må bare høre etter på "radion" når de ser enemy uav is online og se deg rundt på himmelen så ser du et lite fly langt unna et sted.

Lenke til kommentar

Alt som gjør meg stealth, silencer og første m4 rifla og unlimeded sprint. Alt pro.

Funker greit.

Varierer litt hva jeg bruker, men er som regel dette.

Merkelig nok så er det som regel alltid jeg som skyter ned helikoptere osv. Cold blood er gullfint + ninja. :p

P90 er og greit våpen på mindre baner.

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...