Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har på de siste levlene opp mot 70 brukt ACR med FMJ (for challenge), men byttet nå tilbake til Holographic. Secondary bruker jeg aldri så der husker jeg ikke hva jeg har. Scavenger, stopping power og last stand. Semtex/Stun. ACR er den rifla jeg har desidert mest headshots med. I forhold til de andre assault riflene jeg har maxa ut på Marksman VIII har jeg snart 150 HS med ACR, mens de andre har jeg ikke mer enn 30-60 HS. Har også i over 50% av rundene accoladen med player with best K/D ratio.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Har på de siste levlene opp mot 70 brukt ACR med FMJ (for challenge), men byttet nå tilbake til Holographic. Secondary bruker jeg aldri så der husker jeg ikke hva jeg har. Scavenger, stopping power og last stand. Semtex/Stun. ACR er den rifla jeg har desidert mest headshots med. I forhold til de andre assault riflene jeg har maxa ut på Marksman VIII har jeg snart 150 HS med ACR, mens de andre har jeg ikke mer enn 30-60 HS. Har også i over 50% av rundene accoladen med player with best K/D ratio.

 

Du har last stand, men bruker ikke secondary?

Lenke til kommentar
Ny fav:

MP5K

M9

(bruker ikke disse)

 

Commando Pro

Marathon Pro

Lightweight Pro

Throwing knifes

 

Løper fort som bare juling, og med granaten fra care package, så løper kisen enda fortere. Løper bare rundt og knifer folk.

Også tactical kife med m9 håper jeg.

Meg og to kamerater løper rundt med det av og til og alle 3 vinner overraskende ofte på TDM. Kanskje det sier mer om motstanderne...

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Har på de siste levlene opp mot 70 brukt ACR med FMJ (for challenge), men byttet nå tilbake til Holographic. Secondary bruker jeg aldri så der husker jeg ikke hva jeg har. Scavenger, stopping power og last stand. Semtex/Stun. ACR er den rifla jeg har desidert mest headshots med. I forhold til de andre assault riflene jeg har maxa ut på Marksman VIII har jeg snart 150 HS med ACR, mens de andre har jeg ikke mer enn 30-60 HS. Har også i over 50% av rundene accoladen med player with best K/D ratio.

 

Du har last stand, men bruker ikke secondary?

Last stand er ikke som i tidligere, med mindre du har pistol som secondary får du ikke ditt secondary våpen i last stand.

Lenke til kommentar

Herregud å mange cheaters jeg har sett i dag... Hadde nesten 10 games på rad istad hvor det var cheaters. En av de reklamerte faktisk for en nettside der man kan kjøpe hacks. Var helt utrolig hvor mye den hacken fiksa på. Auto movement, auto aim, random aim, humanized aim osv. see through walls, instant killstreak rewards osv. Det stod at den også var VAC secure (ikke ble oppdaget) så det forklarer kanskje hvordan folk har klart å bruke hacks helt til 10 prestige lvl 70 uten å bli tatt under veis. Synes det er helt hårreisende hvor mye cheating det er og det ser tilsynelatende ut til at det ikke blir gjort noen ting for å forhindre det foreløpig. Jeg fatter liksom ikke hva som kan være gøy med dette. Hele gleden i spillet er jo å føle mestring, at man får til noe og er god.

Lenke til kommentar
Ble nettopp rank 70, og la meg si, fy faen AKen er heftig. Store magasin, høy treffsikkerhet og høy damage. Utsetter prestige en liten stund, slik at jeg kan leke meg litt med denne.

AK er ikke heftig, den har ikke den AK lyden! Den er vo...vold...voldtatt! :cry:

 

Tull! Jeg liker den, og da er den heftig! :p

 

Edit: Lyden er da slettes ikke voldtatt. Sammenlignet lyden på den i mw2 og AK skyting på youtube, og den er rimelig lik. Høres bedre ut enn i CoD4 etter min mening. Ihvertfall sett i forhold til tha real deal.

Endret av Gene
Lenke til kommentar
Har på de siste levlene opp mot 70 brukt ACR med FMJ (for challenge), men byttet nå tilbake til Holographic. Secondary bruker jeg aldri så der husker jeg ikke hva jeg har. Scavenger, stopping power og last stand. Semtex/Stun. ACR er den rifla jeg har desidert mest headshots med. I forhold til de andre assault riflene jeg har maxa ut på Marksman VIII har jeg snart 150 HS med ACR, mens de andre har jeg ikke mer enn 30-60 HS. Har også i over 50% av rundene accoladen med player with best K/D ratio.

 

Du har last stand, men bruker ikke secondary?

Last stand er ikke som i tidligere, med mindre du har pistol som secondary får du ikke ditt secondary våpen i last stand.

 

Stemmer. Hvis man har noe annet enn handguns som secondary får du default M9 som våpen i last stand. Et tips for å bli fort ferdig med last stand perk challenges er å ha akimbo handguns som secondary.

Lenke til kommentar
Ny fav:

MP5K

M9

(bruker ikke disse)

 

Commando Pro

Marathon Pro

Lightweight Pro

Throwing knifes

 

Løper fort som bare juling, og med granaten fra care package, så løper kisen enda fortere. Løper bare rundt og knifer folk.

Også tactical kife med m9 håper jeg.

Meg og to kamerater løper rundt med det av og til og alle 3 vinner overraskende ofte på TDM. Kanskje det sier mer om motstanderne...

Har ikke fått tactical knife enda men er på god vei. Har ikke prøvd det før, så hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...