Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat som med AG-3, som heter AG-3F2 hvis den har innskyvbar kolbe (om jeg ikke husker helt feil). Allikevel sier vi jo bare AG-3. Det er rett og slett en teknisk betegnelse som kun brukes hvis det er viktig å være presis. Når jeg spiller spillet, gir ihvertfall jeg en lang f i løpslengde, kolbe, håndtak osv.

Lenke til kommentar

Softcore, min mening:

SMG:

MP5K: Best i nærkamp

 

UMP: Best på avstand og spesielt i hardcore

 

Assault:

SCAR: Ikke best på noen avstand, men er god på lang avstand -- men sliter med å treffe små mål gjentatte ganger

Dårlig kapasitet trekker ned..!

 

TAR: Best i nærkamp og kortdistanse -- men sliter med å treffe små mål gjentatte ganger

Er sansynligvis den beste assaultrifla å bruke med silencer og holographic sight da den gjør like mye skade på lang avstand som M4 gjør på kort avstand, mens den ikke er burst fire, og skyter raskt nok til å konkurere mot SMGs på kortdistanse

 

M4: God i nærkamp, god på kortdistanse, meget god på mellomdistanse, meget god på lang avstand -- er god til å treffe små mål

Dårlig skade/lav kapasitet trekker ned, men er såpass mye mer treffsikker enn SCAR at den alt i alt er bedre

 

M16: God i nærkamp (tenk på den som en shotgun), meget god på kortdistance, meget god på mellomdistanse, best på langdistanse -- er god til å treffe små mål

 

...

Alt i alt:

Lagarbeid:

M16: Best uten silencer

TAR: Best med silencer

UMP: Best på små kart

 

Run and gun:

MP5K: Best på små maps, uten silencer

UMP: God på større maps, eller; best med silencer på små maps

M16: God på større maps

TAR: Best med silencer på større maps

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Brukte så og si kun M4A1 i COD4, men her har jeg virkelig fått sansen for SCAR-H. Er selvfølgelig avhengig av map, men standard oppsettet som regel med SCAR-H og SPAS-12 med red dot og så langt kjører jeg med Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim på perks.

 

Bruker også Intervention dersom jeg går sniper, med enten SPAS-12 eller G18 som secondary. Må si jeg synes bolt-action er så sinsykt mye diggere enn semi-automatic, som f eks Barret .50 cal.

Lenke til kommentar
Haha skulle prøve sånn Akimbo på P90 for tull, men det funka jævelig bra! :)

 

Uff husker en stund jeg hadde disse, bomma så jævlig fælt at jeg aldri skal bruke de igjen, skaut liksom en cicle rundt personen, så treffsikkerhet på den i full auto er jævlig dårlig spør du meg eller hadde jeg bare mega uflaks? :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...