Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen


Anbefalte innlegg

Er jo litt rått å trykke på begge mus-knappene samtidig å den lyden, funket ganske bra de første kills men når det kom til denne unlucky situasjon så ga jeg meg, virket så ACK, ork dette :p skulle nesten ikke være mulig å ikke treffe han men likevel, så liksom alle skuddene gikk rundt han i sirkel :p

 

Uheldig kan du godt si men så var ikke dette noe morsomt å spille heller, bare litt tøft i begynelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ACR med red dot er konge :)

Bruker Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro og Ninja Pro.

Føler liksom at Heartbeat Sensor er litt waste, da (etter min erfaring) nesten alle bruker Ninja perken, og da ødelegger du bare for deg selv.

Og de av dere som har muligheten, M93 Raffica med akimbo må prøves :D

Lenke til kommentar
Haha skulle prøve sånn Akimbo på P90 for tull, men det funka jævelig bra! :)

 

Uff husker en stund jeg hadde disse, bomma så jævlig fælt at jeg aldri skal bruke de igjen, skaut liksom en cicle rundt personen, så treffsikkerhet på den i full auto er jævlig dårlig spør du meg eller hadde jeg bare mega uflaks? :>

 

Sikkert bare uflaks, jeg får det helt fint til :)

Lenke til kommentar

Så langt har jeg et par favoritter.

 

Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig.

Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro.

ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. :D

Lenke til kommentar
Så langt har jeg et par favoritter.

 

Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig.

Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro.

ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. :D

 

Har prøvd minimalt ACR, men syntes det var presis og god, men altfor lite kraftig iforhold til fks. Scar. Tar jeg feil? Hva er egentlig noobtube/thrumper?

 

FAL med silencer er utrolig bra. Greide 30/1 K/D igår.

Lenke til kommentar
Så langt har jeg et par favoritter.

 

Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig.

Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro.

ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. :D

 

Har prøvd minimalt ACR, men syntes det var presis og god, men altfor lite kraftig iforhold til fks. Scar. Tar jeg feil? Hva er egentlig noobtube/thrumper?

 

FAL med silencer er utrolig bra. Greide 30/1 K/D igår.

Noobtube = Grenade Launcher ;)

Lenke til kommentar
Så langt har jeg et par favoritter.

 

Riot shield med Spas-12 + grip, kastekniv og flashbangs, Marathon pro, Lightweight og Jammer pro. Løper rundt som et oljet lyn og flanker folk der det lar seg gjøre. Bytter nok haglen med en eller annen handgun + Commando pro når alle challenges er ferdig.

Intervention + silencer, G18 + silencer, claymore og flashbangs, Scavenger pro, Stopping power pro og Steady aim pro.

ACR + noobtube, Thumper, frag + flashbangs, Scavenger pro, Danger close pro og Ninja pro. Feigt og kjempeartig. :D

 

Har prøvd minimalt ACR, men syntes det var presis og god, men altfor lite kraftig iforhold til fks. Scar. Tar jeg feil? Hva er egentlig noobtube/thrumper?

 

FAL med silencer er utrolig bra. Greide 30/1 K/D igår.

 

Hva skal man med kraftig våpen når hodet er target :)

Lenke til kommentar

SCAR

FMJ

Frag/Flash

Scavenger pro

Stopping Power pro

Steady Aim pro

 

Tar heller Scavanger istede for Bling ettersom mer ammo kan skaffe meg fler kills enn noen attachment.

 

Mini Uzi-Holo Sight

Semtex/Stun

Samme perks som SCAR

 

Striker/Vector (Vector kun om jeg må ta noen på distanse)

Silencer

C4/Flash

Marathon

Light Weight

Commando pro

Edit: Striker er hovedvåpnet med silencer.

Endret av Gunpig
Lenke til kommentar

hva bruker folk som sniper oppsett?

Personlig pruker jeg

 

intervention med silencer (eneste unlocken jeg har til nå på den)

sleight of hand pro

stoppingpower pro

steady aim pro

 

føler meg litt usikker på dette oppsettet:P

 

 

Jeg lurer på en ting, når det står at silencer forminsker rangen hva vil egentlig det si? Treffer den dårligere på lang avstand? tar den mindre dammage på lang avstand?

Lenke til kommentar

ad.pro.pl. jeg har samme oppsett som deg, bortsett fra at jeg har Heartbeatsensor og thermalsight, bruker ikke lyddemper da jeg synes at man merker for godt at slagkraften forsvinner, og man mister den snipe-følelsen.

 

Edit: med lyddemper så kan du ikke skyte like langt som uten, og ja mindre skade på avstand :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
ad.pro.pl. jeg har samme oppsett som deg, bortsett fra at jeg har Heartbeatsensor og thermalsight, bruker ikke lyddemper da jeg synes at man merker for godt at slagkraften forsvinner, og man mister den snipe-følelsen.

 

Edit: med lyddemper så kan du ikke skyte like langt som uten, og ja mindre skade på avstand :)

 

Ja har merka det, er veldig ofte jeg må treffe folk to ganger. Tenke å bruke den FJM og thermal/hearbeat når jeg får de. Har du prøvd den siste sniperen?

 

Har sett det er en del som kjører akimbo med de gamle shotgunnene, ser utrolig fett ut:P Noen som har prøvd de?

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...