Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny fav her.

 

M21 EBR med ACOG scope (bruker Thermal og vanlig sikte litt avhengig av hvilket map, men ACOG mest)

M1014 med Grip

Semtex

Stun

 

Sleight of Hand

Stopping Power (kan sikkert bytte denne, men er litt usikker på hva det vil gjøre med M21 og body skudd).

Ninja

 

ACOG fungerer overraskende bra på M21. Hatet det på samtlige andre sniper-rifler. M1014 (hagle) er utrolig deilig i nærkamp, gleder meg til Model 1887 ;D. På små trange kart flyr jeg som regel kun rundt med den. One shotter stort sett alt innen rekkevidden, som dog er rimelig kort.

Lenke til kommentar

Nei, den er ikke i nærheten av M40A1 ACOG *R.I.P*. Men av sniperne foretrekker jeg den.

Stort sett løper jeg med TAR+reddot som jeg synes er overlegen alle andre AR. K/D ratioen fikk seg en åpenbaring når jeg begynte å løpe med den. Ellers kjører jeg Intervention med ACOG eller FMJ om jeg vil ha en forandring. Får dessverre ikke samme driven over denne som M40 ACOG. Er liksom noe feil med ACOG siktet på MW2.

Lenke til kommentar

Her er min "Ninja"-class:

 

Primary: P90, m/silencer (savner red dot sight :()

Secondary: PP2000, m/silencer

-----

Equipment: Semtex (har såvidt prøvd meg med throwing knife. Bomma hele tida..)

Special Grenade: Stun Grenade x2

-----

Perk 1: Marathon Pro

Perk 2: Cold-Blooded Pro

Perk 3: Ninja Pro

Death Streak: Painkiller

 

Hva synes dere? Noen forslag om forbedringer?

Lenke til kommentar
Ny favoritt:

 

M21 Silenced

Ranger Akimbo

 

Throwing Knife

Smoke Grenade

 

Marathon Pro

Cold Blooded

Ninja Pro

 

Funker på alle typer map. På store map bare flanker jeg fienden konstant og kniver, og på små maps løper jeg rundt med akimbohagla.

Du er en pirat. Utrolig irriterende. Pirat er det nye noob-tube.

Lenke til kommentar
Fikk M16 i dag. Den er helt syk, dreper jo alt på alle avstander.

Kjører Primary M16 reddot og silencer

bling pro

stopping power pro

ninja pro.

 

De eneste gangene man dør er når man møter på en annen med M16:P

Eller når du kommer nærme noen... :p

 

Føler den er like god der, funker nesten som en shotgun. Pek og trykk sier nå jeg:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Man har jo sin egen spillestil selvsagt, men M16 har den unike egenskapen å være bra på lang, middels og korte avstander, da den sammen med stopping power gir one-hit-kills (om man treffer med alle 3 skuddene selvsagt). Dog, tar man på silencer mister man den effekten og trenger to burst for å ta en fiende.

Selv bruker jeg M16 sammen med red dot og heartbeat seonsor, stopping power og scrambler.

Lenke til kommentar
Man har jo sin egen spillestil selvsagt, men M16 har den unike egenskapen å være bra på lang, middels og korte avstander, da den sammen med stopping power gir one-hit-kills (om man treffer med alle 3 skuddene selvsagt). Dog, tar man på silencer mister man den effekten og trenger to burst for å ta en fiende.

Selv bruker jeg M16 sammen med red dot og heartbeat seonsor, stopping power og scrambler.

 

På nært hold holder det med et skudd(tre kuler) med silencer. En annen ting jeg synes er veldig fint er at du ikke går så fort tom for ammo. Med SCAR går jeg som regel tom etter 4-6kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...