Gå til innhold

Call of duty: Modern Warfare 2 våpen


Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Cuz her.

 

Jeg unlocket nettopp M16 og den er akkurat like overpowered som i 1-eren. M16 var det eneste våpenet jeg brukte i MW1 og det blir vel det samme her nå også.

 

Forøvring synes jeg Stinger Missile som secondary på alle klassene er alfa omega. Den fikser nesten alt som jeg ikke liker med spillet. Kan skyte ned alle helikopter, harrier, gunship og UAV på 1 skudd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han som hadde den superguiden til COD4: http://denkirson.xanga.com/632800688/call-of-duty-4/ har visst ikke fått tak i dataen til MW2: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/ , men det er noen som spekulerer på weapon damages: http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=52236277

 

Og akkurat som i 1-ern lyver grafene i spillet. Famas'en gjør visst samme skade som M16 og FAL er den helt klart kraftigste assault riflen med mulighet til å drepe på 2 skudd til brystet uten Stopping Power.

 

Modern Warfare 1 og 2 er jo mer rollespill enn skytespill. :) For å gjøre det virkelig bra må man lese guider og sette seg inn i distansene, prosentene, skadene og delayene i spillet.

 

Noen ting som var interessant var at Blast Shield reduserer skade så mye at man vil overleve 1 granat nesten hele tiden og at Full Metal Jacket er det samme som Deep Impact i 1-eren virket betyr at Bling + FMJ er et must akkurat som Deep Impact var et must i 1-eren.

 

Og noe som var tragisk var at Snipere ikke engang klarer 1 hit kill headshots med silencer uten stopping power.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du er en del sårbar da på lengre avstander, men på en annen sider er det morro å eie alle i nærkampene :) Selv spiller jeg med P90 akimbo på Rust, ekstremt gøy når det går bra.

Lenke til kommentar
Min beste er 31. får 25+ on teh regz

Med tanke på at jeg kun spiller free for all hadde over 30 vært umulig, men ikke dårlig. Hvilke moduser spiller du? Pc eller konsoll?

 

TDM som regel dersom jeg spiller alene. Eneste lagmodusen hvor spawnraping er ganske enkelt å unngå. Spiller på Xbox 360.

 

Jeg synes dog ikke at killstreaks er så imponerende i dette spillet. Har jeg for eksempel killstreak rewardene mine satt til Pavelow, Harrier og Chopper Gunner får jeg jo lett 20+ kills uten noen særlig effort i det hele tatt. Det var kulere å få førtinoe på COD4

Ganske hardcore cod spiller med andre ord ;)

Hva har du i k/d ratio?

Lenke til kommentar
Jeg syntes m16 er helt overlegent på de fleste punkter. Med stopping power er det bare peke og trykke, så er de nede på et blunk. Supereffektivt.

 

Men alle har vel ikke kommet så langt at de har unlocka det enda :p

 

Hva er det fulle navnet til m16, er ikke så god på slæng:P

Lenke til kommentar
Mest lættis klasse ever er jo:

 

Riot shield

Random pistol

Kastekniv

 

Marathon

Lightweight

Commando

 

finn folk, blokk skudd, kast kniv på dem når de lader... :D

 

Må si meg enig her. Men det værste av alt er vel at man kan dytte til folk 2 ganger slik at de dør med Riot Shield. Her snakker vi topptrente marinefolk og rusa opprørsgeriljaer som dauer etter litt knuffing... håpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...