Gå til innhold

xbox live banna


zornioz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Piss in my ass. Hvorfor kjøpe mer når du kan laste ned mer?

 

Fordi det faktisk føles greit å kunne betale for det arbeidet flere titalls folk har gjort i 1-5 år. Men for all del, har lastet ned noen gratisspill til pc for noen år siden. Men når mulighetene er der så betaler jeg gjerne. Kjøper nå kun pc spill på steam. På ps3 er det kun orginal spill, det er heldigvis eneste mulighet siden den ennå ikke er cracket. Det hadde ikke mange trodd når den ble lansert.

Så det ulovlige jeg laster ned i dag er stort sett bare tv serier. Men hadde det blitt laget en god tjeneste så hadde jeg nok betalt for det også.

Lenke til kommentar
Piss in my ass. Hvorfor kjøpe mer når du kan laste ned mer?

Se for deg at alle gjør det, hva skal dere da laste ned etter vert når de ikke får penger til å lage nye ting?

Jeg syns det er greit å laste ned kansje litt, men ikke overdriv. det sitter faktisk folk og arbeider for disse tingene i lang tid også....

Lenke til kommentar
jar lite til overs for de som blir banet. de fortjener det;) da får de føle hvordan det er å bli fratatt penger fra lommeboken som spillutviklerne gjør:)

 

øyyre for øyye og tann for tann

 

øyyre for øyye og tann for tann

 

Makes the whole world blind Mahatma Gandhi

 

LOL Første jeg tenkte på var cod :p Du leser den ofte når du spiller på veteran.

Lenke til kommentar
Hadde jeg ikke vært bannet så hadde jeg garantert kjøpt fler XBL-spill, og DLC.

 

Det hadde garantert eg og gjort! Har allerede brukt en tusen lapp på xbox live spill pluss dlc pakker!

 

Ser det var en løgnas som kommenterte innlegget mitt med ironi "Ja stakkars. Tenk, Microsoft prøver å tjene penger. OMG!!"

 

Urgelol | Tror du virkelig mircrosoft tjener mer på meg nå som eg er bannet? Tror du eg går å kjøper en ny xbox? Det er jo helt motsatt, eg får ikke kjøpe spill får eg er bannet! Å da ser eg hvertfall ikke vitsen med å kjøpe orginal spill! Kommer kun til å laste ned nå! Hadde ikke eg blitt bannet så hadde eg kjøpt xbox live spill og dlc pakker! Microsoft taper penger på dette!

 

Å hvis eg kjøpte ny xbox så hadde ikke microsoft tjent noe særlig på det uansett! Det dei tjener på er spill og ekstrautstyr kontroller osv og Xbox live abonnement. Eg var gullmedlem der så nå mister dei jo den inntekten!

 

Og en annen ting, dere som tror at det å laste ned en serie eller musikk er så mye bedre så er det ikke det. Da er dere pirater dere og så ikke kom med den moral preiken!

 

Selfølgelig når vi har mulighet til å laste ned maaaangen spill gratis så gjør vi jo det! Får vi liker jo å spille! Å det er ikke alle som er millionærer heller!

 

Å det er mangen som sier nei eg har aldri lastet ned noe i mitt liv har alttid kjøpt spillet blabla så sitter dere å laster ned som bare det! Snakke meg om moral her!

Lenke til kommentar
Se for deg at alle gjør det, hva skal dere da laste ned etter vert når de ikke får penger til å lage nye ting?

Jeg syns det er greit å laste ned kansje litt, men ikke overdriv. det sitter faktisk folk og arbeider for disse tingene i lang tid også....

Så du mener at spillutviklerne taper mer penger jo mer du laster ned. Hvor ligger logikken i det?

Så lenge man kjøper de spilla som er verdt å kjøpe, så spiller det liten rolle hvor mye man laster ned.

Lenke til kommentar
jeg laster ikke ned noe jeg;) har ikke no for noen av piratene. hvorfor må du laste ned spillene? det er ikke gratis. det heter stjele;)

 

jeg kjøper alt;)

Man stjeler ikke, man kopierer. Utgiverne taper ingenting.

 

De tjener bare ikke noe. ;)

 

Jeg hadde jo ikke gått og kjøpt 30 xbox spill heller....

 

30x600kr = 18,000 LOLWUT.

Endret av timb
Lenke til kommentar

Selfølgelig er det galt å laste ned spill. Ingen kan si at det er lovlig eller riktig. Microsoft gjør helt rett i å banne folk for dette. Men det som mange kritiserer dem korrekt for er at de har tatt bort ting fra xboxen som var der fra de kjøpte boxen. Som å instalere spill på hardisk, kunne flytte hardisken over til en annen konsoll og fortsette på save savefila der for ekspempel. Fortjener de som laster ned det? Mulig, jeg syntes det er litt strengt å ødelegge en maskin du selv har kjøpt og betalt. Angående det at microsoft taper penger på å banne folk. Av de jeg kjenner som ble bannet har begge kjøpt ny konsoll allerede, han ene kjøåer en som han ikke modder, spiller lovlige spill på live, mens han andre tar sjansen igjen og modder. Microsoft tjener store deler av xbox pengene sine på spill så selfølgelig er det bedre at du bruker 1000 kr på spill enn 500 på dlcer for microsoft. Og spill koster 599, hvis du ikke bytter inn gamle spill eller eller kjøper 3 for 2 eller lignende dealer.

Lenke til kommentar

"spill koster 599" blir så feil at jeg har ikke ord for det.

Cod mw2, så nytt og populært som det er, koster ikke 500 kr engang?

 

Det er fåtall spill som koster 600 kr, du kan ikke si at spill koster 600.

 

Du forteller ikke en 18 åring at en bil koster 1 million selv om det er høyeste prisen på markedet. - Veldig drøy sammenligning.

Lenke til kommentar

er også mange som kjøper seg to xboxer. En til nettspilling og en til offlinespilling.. Selv mener jeg folk burde betale for spill. Det er vel ikke riktig at du skal jobbe to år på din arbeidsplass uten lønn? Det blir jo noe av det samme. Ingen som stjeler fra deg om du ikke får betalt.. Men det hjelper ikke den som har slitt i to år uten å sitte igjen med noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...