Gå til innhold

xbox live banna


zornioz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nå piratene som har et problem i følge denne trådens topic ;)

vel, da kommer spørsmålet: hva er en pirat?

Jeg vil definere det som en person/"firma" som selger en kopi (eller 10000)

Slike folk må man utslette.

 

Om folk laster ned kun til privat bruk så er det ikke det forbrytelse nr1 å bruke mine/dine skattepenger for å etterforske.

Det er altfor mye økonomisk dritt og svineri som må bort fra internett før man idet heletatt bør vurdere å ta enkeltpersoner for å laste ned nyeste skiva med Mudvayne f.eks :)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Ingen bruker dine skattepenger til å etterforske de her, de blir bannet :) Enkelt og greit synes jeg. Så du må jo ikke dra denne saken ut av proporsjoner. Å diskutere hvem som er "pirater" eller ikke eller generell uttrykksbruk er jo helt uinteressant.

 

Her har MS funnet en god og rettferdig måte å avlive hele denne debatten på. Kopierer du spillene våre eller modifiserer boxen så får du smekk på fingeren. Kunne ikke vært bedre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ingen bruker dine skattepenger til å etterforske de her, de blir bannet :) Enkelt og greit synes jeg. Så du må jo ikke dra denne saken ut av proporsjoner. Å diskutere hvem som er "pirater" eller ikke eller generell uttrykksbruk er jo helt uinteressant.

 

Her har MS funnet en god og rettferdig måte å avlive hele denne debatten på. Kopierer du spillene våre eller modifiserer boxen så får du smekk på fingeren. Kunne ikke vært bedre.

 

Kunne ikke vært mer Enig !

Lenke til kommentar
Om det er mulig å ta med min bannet 360 sitt HDD til en som har lovelig 360 og oppdatere spill via hans konsoll? Eventuelt kjøpe ting av Market osv?

 

Hvis HDD din sto i da du ble bannet går det ikke ann å legge inn ting på den selv om du går til en konsoll som ikke er bannet og det er fordi den også er bannet.

 

Feil!

En disk kan flyttes fritt fra bokser uavhengig om de en bannet eller ikke.

Lenke til kommentar
Feil!

En disk kan flyttes fritt fra bokser uavhengig om de en bannet eller ikke.

 

Det er nok ikke helt riktig. Hvis du har brukt en harddisk i en bannet 360, vil alt som gjøres på den bli markert som "korrupt", og kun være brukelig på konsollen som er bannet. Flytter du den så til en som ikke er bannet, vil du møte på diverse problemer, f.eks. vil installasjon av spill til harddisk ikke lenger være mulig, du kan ikke bruke gamerscore som du har opparbeidet på den bannete konsollen, og så videre.

 

Skal du få all funksjonalitet tilbake til harddisken på en ubannet konsoll, må du kjøre en full formatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...