Gå til innhold

xbox live banna


zornioz

Anbefalte innlegg

Det er lovpålagt med lys på bilen + det kan resultere i personskader/død. Det samme kan ikke sies om muligheten til å spille online/leie filmer over nett/Streame AVI filer. Forøvrig. Modifiserer du bilen din og politiet finner ut av det, vanker det bøter.

Ser ingen problemer med at MS gjør som de gjør.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja kommer jo ann på hvordan du ser på det. Du mister ingen tjenester boksen ikke kunne gjøre da du pakket den ut av esken første gang. All funksjonalitet du mister knytter seg til xbox live som er en helt annen tjeneste.

 

Muligheten til å innstallere spill er der fra starten ;)

 

Det eneste man skal miste (etter min mening) er bare saker knyttet mot Xbox LIVE, da man bryter mot Xbox LIVE avtalen, ikke selve konsollens avtale/manual.

Endret av Tulelgeit
Lenke til kommentar
Tja kommer jo ann på hvordan du ser på det. Du mister ingen tjenester boksen ikke kunne gjøre da du pakket den ut av esken første gang. All funksjonalitet du mister knytter seg til xbox live som er en helt annen tjeneste.

 

Muligheten til å innstallere spill er der fra starten ;)

Nei, den kom med NXE oppdateringen i fjor høst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom!

 

Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete!

Lenke til kommentar
Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom!

 

Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete!

+1

Lenke til kommentar
Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom!

 

Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete!

 

Ja stakkars. Tenk, Microsoft prøver å tjene penger. OMG!!

Lenke til kommentar
Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom!

 

Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete!

 

Takk gud du ble bannet din usle tyv:) tyvveri er ikke bra og lønner seg ikke. du fortjener ikke å ha xbox når du stjeler spillene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...