Gå til innhold

Hvilken prisguide er best?


dios

Ny prisguide  

255 stemmer

  1. 1. Hvilken versjon av prisguiden er best?

    • Den gamle
      208
    • Den nye
      29
    • Ingen av delene
      5
    • Vet ikke
      6
    • Bryr meg ikke
      4
    • En annen prisguide utenfor tek.no
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den gamle uten tvil. Likte ikke oppsettet på den nye, mulig en tilvendigssak men virker så tungvindt sammenlignet med den gamle.

 

edit: Da har jeg sett bort fra de mangfoldige bugs som plager alpha versjonen som nå er i bruk som jeg regner med vil bli fikset raskt.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Samme her ang. innlogging..

Og i den gamle var det mye raskere å finne en bestemt kategori, nå er det ingen hurtiglinker til f.eks minne/gfxkort/cpu osv osv.. Så folk må innom flere sider for å komme dit de vil. Men det er vel det hw.no vil, for å kunne vise flere reklamer på hver side du må innom..... Ikke akkurat økonomisk med bw/tid for folk flest though..

Og gidder ikke å nevne hvor mye mer tungvindt det er å søke/sortere varer...

 

Oh, også kan man ikke legge inn varer i handlelister i den gamle versjonen en gang lenger.

Endret av black_knight
Lenke til kommentar

Huff ass.. er utrolig skuffa over den nye prisguiden selv.

 

Vi som går inn på prisguiden fra hardware.no ser vanligvis etter HARDWARE til pcen?

 

Når det er ting som:

- Bærbar PC

- PDA/Håndholdt PC

- Programvare

- Tablet PC

- Stasjonær PC

 

Jeg er helt ærlig ikke interessert i slike ting, og ser heller datadeler som stikkord under kategorien *data*

 

Kan godt hende at dette bare er meg, men jeg er ihvertfall veldig misfornøyd med den nye.

Lenke til kommentar

Den nye guiden er et tilbakeskritt.

 

En må bla seg side opp og side ned for å få oversikt over alle valgene. Bruk av avkryssinger i stedet for select bokser tar mye plass. Ser at noen nettbutikker opererer med det samme konseptet, og der liker jeg meg ikke...

 

Versjon 1.1 er mye bedre. Enkel, kompakt, rask.

Lenke til kommentar
Folk er alltid skeptiske til forandringer, så de vil syte uansett. Nå er det riktignok noen mangler med den nye, men når den går seg til tror jeg folk kommer til å like den bedre. Om man ikke skal begynne med sentimentale saker og leke oldschool.

 

Jeg er helt enig i at den nok blir bedre men som det ser ut i dag vil det ta uendelig mye tid. Årsaken er at man har gjort en del design blemmer som, til slutt, må endres. Like viktig er det at de som sitter å legger inn kategorier og hardkoder en del vesentlige parametere ikke har pris eller produkt kunnskap og gjør dermed elementære feil i fleng.

Særlig design der men ikke bruker AJAX, lager klossete og dårlige brukergrensesnitt og overlater til uengasjerte kodere å legge inn vesentlig informasjon gjør at dette kommer til å ta lang tid. Det virker som om noen her trodde at det var en god ide å bruke en selger med sans for form, farge og reklame som designer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...