Gå til innhold

Hva har skjedd med prisguiden?


Anbefalte innlegg

Var inne på prisguiden før i dag og den fungerte fint. Så gikk jeg inn på prisguiden nå og den fungerer jo ikke engang. Nytt design tydeligvis, men kanskje en fordel å teste det før det legges ut? Søkefunksjonen fungerer jo ikke i det heletatt. Gidder da ikke sitte og browse gjennom tusenvis av varer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Prisguide 2.0" er under utrulling ja :) Som det nevnes over her må det påregnes noe tid med justeringer, bugfikser m.m.

 

Mer om nye prisguide kan forresten leses her:

http://sandkasse.eddamedia.no/2009/11/02/n...isguide-no-her/

 

Hvorfor fjernet dere ikke litt fler barnesykdommer før dere lanserte? Beta-testingen har jo bare vart i 2 uker. Har vært storbruker av prisguide.no, men vil nok vente en stund før jeg tar den aktivt i bruk igjen da det nå er altfor mye rart. (Forøvrig er prisguiden er godt konsept!)

Lenke til kommentar

Layout ok, men hvorfor i helvete skal det gjøres så idiotisk. Skulle gå inn å se etter et AM3 hk med 2 pcix16 spor, chipset 790gx, er jo totalt opp i rumpehullet hele greia nå. Og slik fortsetter hele driten. Hvor er de gode søkefunksjonene.

 

Totalt ubrukelig slik det er nå.

 

PS, opprinnelig skrev jeg dette på nordnorsk, men alle de uttrykk jeg brukte der ville vært totalt uforstålig for de som står bak denne versjonen av prisguiden. Kokt fordervet torsk har mer inteligens en de som står bak dette.

 

Og overskriften på denne tråden er meget mild.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha tilbake den gamle jeg :dontgetit:

Dette var jo bare rot, og ikke skikkelig oversikt over f.eks. skjermkortene :cry: Får håpe det går seg til. Poenget med en slik endring må jo være at det skal være mer oversiktlig og lettere å finne det man leter etter. Fikk ikke den følelsen nå akkurat, men skal være positiv :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...