Gå til innhold

Hvilken prisguide er best?


dios

Ny prisguide  

255 stemmer

  1. 1. Hvilken versjon av prisguiden er best?

    • Den gamle
      208
    • Den nye
      29
    • Ingen av delene
      5
    • Vet ikke
      6
    • Bryr meg ikke
      4
    • En annen prisguide utenfor tek.no
      4


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

80% foretrekker den gamle prisguiden. Da burde dere vel bare skifte. Jeg tror det er flere enn meg som har sluttet å bruke prisguiden deres fordi den nye funker utrolig dårlig. Det er greit at det er ny layout og litt uvant, men det som gjør at jeg ikke bruker prisguiden mer er at login, lister etc funker 20% av gangene (bruker opera). Jeg greier heller ikke å se noen årsak til at man noen ganger får lagt ting i handlekurv og andre ganger ikke.

 

Feilene gjør prisguiden så tungvint å bruke at det går raskere å sette opp handlelister i de forskjellige nettbutikkene og sjekke hva som blir billigst.

 

SKJERPINGS!! Om dere ikke bytter til gammel versjon eller får utviklerne til å fikse feilene asap så tror jeg dere mister de fleste brukerne snart. Og si til disse utviklerne at det holder ikke å teste kun i IE!

Lenke til kommentar

Informasjonstilgjengeligheten er rett og slett dårligere - det er da noe dere ikke trenger forumbrukere for å gi tilbakemelding på?

 

Det er bare å sette seg ned med et par relevante brukerscenarier (nytt skjermkort, ny cpu eller whatnot), og prøve å komme i mål med prisguiden. det gjør man ikke. hver eneste gang har jeg blitt tvinget tilbake til ver 1.1 fordi 2.0 ikke lar meg komme til mål.

 

og det er da mye bedre med en selectbox istedet for en 2 meter lang vertikal liste til venstre for lange kategorier??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...