Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Hvor lenge bruker disse Superweekend tilbudene å vare, tom. mandag?

 

Jeg la nemlig inn bestilling på Samsung PS50C7705 hos Komplett to dager før Superweekend-tilbudet, og nå frister det veldig å bestille den på nytt for så å returnere den "gamle". Det er tross alt noen kroner spart, selv om det betyr merarbeid både for meg og Komplett (Jo da, har allerede sendt de e-post om det, men det er neppe noen som svarer der før tilbudet er over og prisen er satt opp).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge bruker disse Superweekend tilbudene å vare, tom. mandag?

 

Jeg la nemlig inn bestilling på Samsung PS50C7705 hos Komplett to dager før Superweekend-tilbudet, og nå frister det veldig å bestille den på nytt for så å returnere den "gamle". Det er tross alt noen kroner spart, selv om det betyr merarbeid både for meg og Komplett (Jo da, har allerede sendt de e-post om det, men det er neppe noen som svarer der før tilbudet er over og prisen er satt opp).

 

Hei!

 

Det skal garantert ordne seg hvis du snakker med kundesenteret vårt :-).

 

Marius

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Klarte å krafse 1 WD 64Gb SSD idag til 550,-

Var litt skeptisk, leste endel reviews og imellomtiden var de utsolgt forutenom den jeg hadde handlevogna :tease:

 

Gleder meg.

 

Ellers i maskinen har jeg bare en E5200@3300Ghz og 2gb ram så trengte det sårt mens jeg venter på bedre 4 kjerners Intel priser :ph34r:

 

God helg!1

Lenke til kommentar

Fantastisk pris på de 850w & 1000w NZXT PSU'ene eller? Har tittet på noen reviews, virker som at de er veldig solide.

Har en ocz silentxstream 600w nå, men skal oppgradere pc når sandy bridge kommer, og det begynner å bli tomt med ledninger, så jeg slår til med en 1000watter!

Endret av Roy E
Lenke til kommentar

Halv pris på WD SSD-er på Superweekend i dag folkens. Den billigste til kun 549 for 64 GB MLC SSD. Det er nice :)http://bit.ly/dCATpO

Ja, det varte lenge ....

 

Nå skal jeg lære deg (og sikkert en del andre her) et lite triks... Lagre denne linken:

 

http://www.komplett.no/k/kcf.asp?id=1227

 

Deretter skriver du den inn i nettleseren din hver fredag og begynner å sjekke tidlig. Gjerne før klokken 10. Da vil man ofte se produktene som legges ut, en etter en. I begynnelsen ligger alt ute til full pris men man kan fortsatt se hva som kommer på tilbud. Deretter settes alle prisene ned og en stund etter det igjen kommer det banner opp på www.komplett.no. Minutter etter at banneren har kommet opp er det for sent å kjøpe de beste tilbudene som regel men den trenger du ikke å vente på så lenge du har linken lagra.

Lenke til kommentar

[...]

128gb ssd til 1100spenn frister, men skulle jo tro det var noe muffens med de siden de ditcher alle WD ssd ut til 50%.

 

Aner ikke hvorfor, men de skal tydeligvis ut av sortimentet. Begge MLC-diskene er nå ikke-eksisterende på Kompletts sider. Ingen ublu pris på SLC-modellene, dog.

 

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=588260

 

Er denne bra? Og følger alt av kablar med? Må eg ha sann SSD-ramme for at den skal passe i vanlig harddiskstasjon?

[...]

 

Den er bra hvis du har en vanlig snurredisk fra før, ikke så bra hvis du allerede har en grei SSD.

 

Det er en SLC-disk, så den er ganske mye dyrere enn en MLC-disk (forenklet: forskjellige minnebrikketyper). SATA-kabel følger sikkert ikke med. I retailpakker er det godt mulig at det følger brakett med, du får lete opp en omtale av disken og se hva de skriver. Du kan lete fram gaffa- eller elektrikerteip og teipe den fast i kabinettet hvis det ikke følger brakett med, diskene veier null og niks.

Lenke til kommentar

Utrolig gode tilbud hos komplett på superweekend den siste tiden! For en kort stund siden ble det ihvertfall CM Scout kabinett og Chieftec Nitro 750w PSU. Selve varene var billige, men jeg må si det var nedtur at frakt kostet over 250kr :thumbdown:

Uansett, jeg er kjemefornøyd med slike tilbud :D

Jeg har en tendens til å bruke penger før de er på konto og dette gjelder spesielt med datautstyr og spill. Litt dumt for meg, men bra for komplett og gamestop :p

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...