Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, de hadde Black Friday-salg i går. Det var en del som kjøpte C300 64GB for 895 NOK, samme pris som timesalget til MPX. Den ligger ute til 995 NOK på leet-weeks @ Komplett.

 

Jeg husker ikke hva slags varer de la ut til Svartfredag bortsett fra C300 og en snadden ~ MacBook Pro-klone fra Asus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Jeg husker ikke hva slags varer de la ut til Svartfredag bortsett fra C300 og en snadden ~ MacBook Pro-klone fra Asus.

 

Den så jeg ja, lillebroren til den jeg har, UL30VT. Visste ikke at det var BF salg

Lenke til kommentar

The julekalender cd'n på salg er must have for feiring av jul snart :new_woot:

 

Må bli en bra superweekend nå, må jo ta igjen for den forige også.

Så blir livet til oss som knapt stå opp om morgenen siden vi er så deprimerte over ingen superweekend satt i balanse igjen.

Endret av cruzader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en gammel laptop som brukes som htpc. Det ser ikke veldig pent ut. Jeg sitter å venter på at den skal bryte sammen slik at jeg kan kjøpe meg en Zotac Zbox og legge inn boxee eller xbmc på den. Men jeg er typen som ikke klarer å bruke penger på elektronikk før jeg kan rettferdigjøre det for meg selv. Dermed bli jeg sittende med den gamle klumpen. Men hvis det kommer et tilbud på Zotac boksen med Culv prosessor så kanskje jeg kjøper :)

Lenke til kommentar

Har handlet mye på komplett.no gjennom tiden, men jeg må si at den servicen jeg fikk her om dagen overgikk mine forventninger. Jeg kjøpte et nvidia 8800GT kort av dem i 2008 og dette tok kvelden her om dagen.

Jeg regnet ikke med at det var noen garanti siden det hadde gått over 2 år siden jeg kjøpte det og var instilt på at jeg måtte punge ut for et nytt kort.

Så leste jeg ved en tilfeldighet om en person som fikk nytt grafikk kort etter at hans også døde. Han fikk faktisk byttet et kort som var eldre enn mitt så da tenkte jeg at det skulle jeg også prøve.

 

Joda, jeg logget meg inn og bestilte retur på kortet og det ble innvilget. Sendte så inn kortet og nå i går fikk jeg mail om at jeg fikk nytt kort til samme pris som jeg hadde betalt for det opprinnelige kortet. Prisen den gang var kr. 1.985,- og jeg venter nå på en pakke med EVGA Geforce 460GTX FTW edition som i dag koster like mye som kortet mitt gjorde den gangen. Dette betyr da at jeg nå får et kort som er myyye bedre enn det jeg hadde og jeg skal ærlig innrømme at det var over min forventning.

 

Jeg vet at vi som kunder har veldig mange rettigheter her i landet så jeg vet at dette er vanlig praksis, men det er veldig godt når man først får brukt for disse rettighetene.

 

Jeg sender en varm takk til komplett.no som nå har blitt min eksklusive nettbutikk.

 

mvh

En _veldig_ fornøyd kunde

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...