Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Har vært noen lange helger nå, denne uken er det jo helligdag i dag og samtidig på mandag, så da kan den like gjerne startes onsdag. Bare bra at de gir tilbud som varer lenger. Til sammenlikning kan man se på netshop som ikke har hatt et skikkelig tilbud på mange måneder, begynner å lure på om det stedet fortsatt er åpent :p

Lenke til kommentar

Tviler på at det kommer noe 5850/5870 på supertilbud. Slike tilbud er som regel på varer som har ligget på lager en stund. Snappet dog opp et 5870 på lagersalg hos Amentio for ikke lenge siden :tease:

 

Jess, vi hadde et tilbud på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585757 i forrige uke faktisk. Den solgte vi for 2.995,– :-).

 

Skal ikke se bort i fra at det kommer noen gode hw-tilbud neste uke, men da snakker jeg ikke om superweekend (der vet vi aldri hvilke produkter som kommer før samme dag som vi legger den ut).

 

Angående lange superweekend: Ja, det stemmer at dette er p.g.a. helligdager etc. Se på det som en ekstra bonus, hvis ikke hadde det jo ikke blitt noen superweekend :-). Vi må jo ha fri vi også ...

 

Ha en god langhelg og 17. mai alle forumhoder!

Lenke til kommentar

Tviler på at det kommer noe 5850/5870 på supertilbud. Slike tilbud er som regel på varer som har ligget på lager en stund. Snappet dog opp et 5870 på lagersalg hos Amentio for ikke lenge siden :tease:

 

Jess, vi hadde et tilbud på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585757 i forrige uke faktisk. Den solgte vi for 2.995,– :-).

 

Skal ikke se bort i fra at det kommer noen gode hw-tilbud neste uke, men da snakker jeg ikke om superweekend (der vet vi aldri hvilke produkter som kommer før samme dag som vi legger den ut).

 

Angående lange superweekend: Ja, det stemmer at dette er p.g.a. helligdager etc. Se på det som en ekstra bonus, hvis ikke hadde det jo ikke blitt noen superweekend :-). Vi må jo ha fri vi også ...

 

Ha en god langhelg og 17. mai alle forumhoder!

 

Det tilbudet var nok vesentlig dårligere enn det jeg fikk :!:

 

Man får jo MSI HD5870 til 2995kr som vanlig pris. Jeg tror nok gutta her inne trenger bedre tilbud ;)

Lenke til kommentar

Tok bare et eksempel fra hodet mitt, har ikke sjekket lagerstatus.

 

Sapphire sitt referansekort ligger til 2801 kr på pixmania, de skal ha på lager. Ser Norek og Itegra har 79 stk på lager av dette kortet også.

 

PowerColor sitt HD5870 selges på DI til 2995kr, de har på lager.

 

De billigste HD 5870 kortene er MSI, Asus, Sapphire og PowerColor. Det at de ikke er på lager viser vel bare at se selger ut fortest også. De ligger rundt 2995 kr :)

 

Er ikke meningen å krangle her altså, Xfx sitt kort til 2995 er jo et bra tilbud, bevares. Men jeg tror som sagt folk her inne vil ha de enda billigere (helst gratis?) ;)

Lenke til kommentar

Njaaa, Xfx-kortene med vifta i midten klokker dårligere enn referansekortene til Xfx, samt at man ikke kan stille volten med Afterburner på dem. Så jeg ville lett gått for ett av de billige referansekortene fremfor det Xfx-kortet som Komplett hadde på tilbud :)

Lenke til kommentar

Satt plutselig her uten skjermkort etter at viftelageret på mitt 5850 Black begynte å lage ulyd. Måtte reklamere på det, men så hadde dessverre ikke komplett flere inn på lager så jeg fikk refundert pengene jag hedde betalt for det. Kortet var kjøpt på en superweekend for en tid tilbake for en ok pris. Da jeg fikk penger i retur fikk jeg selvfølgelig samme pris som jeg hadde betalt og da gikk jeg plutselig "glipp av" rabatten fra den gangen. Etter en telefon til komplett fikk jeg som "kompensasjon" tilsvarende pris på et HIS Radeon HD 5850 1GB GDDR5 iCooler V i stedet. Grei deal for meg så jeg bestilte. :)

Takker for god service.

En liten kommentar bare: Dersom komplett hadde tatt kontakt når de ikke hadde noe kort i erstatning kunne vi gjort en avtale så vi hadde sluppet å ført penger fram og tilbake.

 

Mvh en fornøyd kunde.

Jan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...