Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ukens tilbud lokker ikke akkurat, må komme noen tilbud som er alt for gode til å være sanne om jeg skal kjøpe noe :p

 

Da er du en ekstremt vanskelig kunde :p

 

Nah, har alt jeg trenger egentlig, sånn for øyeblikket i allefall. Så ligger bare der at jeg ikke gidder bruke penger på ting jeg ikke trenger. Eller at det aldri er noen god pris på det jeg skal ha hos komplett.

Lenke til kommentar

falt for fristelsen av et par nye ting for tg i helgen :p

razer barracuda headsettet som var på tilbud samt en roccat kone og roccat sense musematte.

 

var på posten og hentet de i dag men ser utfor headsettet ikke er helt 100%

led lysene for razer logoen er daue som ikke er noe katastrofe men ene høytalern skurrer også :(

 

tipper de har fått litt juling i postgang, siden det var 3små esker oppi en rimelig stor eske uten noe fyll rundt.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

falt for fristelsen av et par nye ting for tg i helgen :p

razer barracuda headsettet som var på tilbud samt en roccat kone og roccat sense musematte.

 

var på posten og hentet de i dag men ser utfor headsettet ikke er helt 100%

led lysene for razer logoen er daue som ikke er noe katastrofe men ene høytalern skurrer også :(

 

tipper de har fått litt juling i postgang, siden det var 3små esker oppi en rimelig stor eske uten noe fyll rundt.

 

Fikk du ikke fyll? Det var merkelig, ingen av de plast "ballongene"?

Du har vel sendt mail til komplett eller, for slikt skal jo ikke skje?

Lenke til kommentar

Skal ikke skje? Vel vel. Kan opplyse om at akkurat det samme skjedde meg. Ingen fyllmasse. Da var det dog rundt 10 ting som lå løst oppi ei stor eske å fløyt rundt. Så ut som at det hadde vært krig oppi der når jeg åpna eska. Heldigvis var ingenting ødelagt. Så de kan pakke dårlig hvis de bare vil.

 

Uansett; du får jo nytt headset hvis du bare gidder å ta kontakt med Komplett. Husk at de også skal dekke portoen BEGGE veier hvis faktisk headsetter er ødelagt.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ukens tilbud ute. Synes de kunne slått av litt mer på Panasonic kameraet, mtp at det er en gammel modell som har blitt erstattet av tz7...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...