Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Da kjørte de ut denne Samsung 24" LCD WIDE

 

Gjør oppmerksom på at denne koster 2100,- på MPX dersom noen trenger en!

 

For noen supertilbud de har på Netshop i dag! latterlig

Registrert deg bare for å spre desinformasjon eller har du en link å underbygge påstanden med? :)

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=109618

 

Dette er langt fra den de selger på Netshop, denne har 16x9 ratio og 1920x1080 mens Netshop selger Black Rose 16x10 1920x1200, for mange er Netshop skjermen et vesentlig bedre valg, 16x9 til data suger imho....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det hvis jeg ser noe jeg kanskje vil ha? Slikt jeg tar hvis det kommer noe bra, og jeg likevell skal kjøpe noe. Kan jeg bestille det, og så droppe det dersom det ikke kommer noe mer som faller i smak?

 

En OK kamerablits hadde også vært noe!

Ja, så lenge du merket bestillingen med TIMESALG, og velger kontant betaling, så vil bestillingen din være åpen til dagen er over.

Så lenge den er åpen kan du også avbestille.

Lenke til kommentar

Er disse rambrikkene fra OCZ noe å bruke penger på?

 

Jeg skal bygge en maskin med i7 920 (som jeg kjøpte i sted ;) ) og trenger minnebrikker. Har ikke lest eller hørt om Obsidian, så vet ikke om dette er noe som er verdt å bruke penger på, eller om jeg bør gå for noe annet?

 

Noen forslag eller meninger fra dere hadde jeg satt pris på. :yes:

Lenke til kommentar
Da kjørte de ut denne Samsung 24" LCD WIDE

 

Gjør oppmerksom på at denne koster 2100,- på MPX dersom noen trenger en!

 

For noen supertilbud de har på Netshop i dag! latterlig

Registrert deg bare for å spre desinformasjon eller har du en link å underbygge påstanden med? :)

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=109618

 

Men dette er ikke den samme skjermen. Den du linker til er P2450H, mens den som er på tilbud heter T240 Rose Black

 

Prisguiden viser at Netshop var billigst på denne skjermen før de satt ned prisen med 300,-

https://prisguiden.no/product.php?product_id=104825

Lenke til kommentar

Jeg har ikke satt meg altfor godt inn i SSD ennå, men såvidt jeg kan se så burde denne disken være et godt alternativ? 64GB vs 80GB er jo et argument, men som en ren OS disk så klarer jo de fleste seg greit med 64GB.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=491002

 

Rett meg hvis jeg tar feil, for jeg kjøper gjerne Intel hvis den er bedre;)

 

 

 

Ønsker en BRA SSD... Intel disken er way for treg å skrive til... Komplett har SSD'er som knuser inteldisken til omtrent samme pris;)

 

Hvilke disker knuser Intel sine Gen2 SSDer?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet, bruker den disken en intelkontroller, som kjører i 5kanaler, istedet for 10 som intel sine. Den har ikke FW update for TRIM funksjonen heller.

 

Men dette er utifra hva jeg har lest kingston har.

 

Alle som lurer på ytelse blandt SSD osv. les her.

 

Forøvrig er det kun SSD'er med Intel eller Indilinx kontrollere som er brukbare. De andre er dårlige til omtrent alt. Derfor de ikke er tatt med i testen jeg linket.

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

Sitter med en sånn en her, den er ikke spesielt god, TN panel failer på alle mulige måter uansett, så om du ikke er brydd med det, er det en fin fin skjerm som får tonnevis av støv på seg, og fettmerker. :p

 

Edit: Den er altså så god man kan forvente at en TN skjerm er, ikke noe mer, ikke noe mindre. Men den har kun tilt, som eneste fysiske instillingsmulighet. Og dreibar bordskive da.

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

Takk Revolution:) Nyttig lesing...

 

Så selvom Intel's disk kun kan skrive 70mb/s så er den avlikevel å foretrekke fremfor f.eks Kingston disken etter deres mening?

 

 

 

 

 

Så vidt jeg vet, bruker den disken en intelkontroller, som kjører i 5kanaler, istedet for 10 som intel sine. Den har ikke FW update for TRIM funksjonen heller.

 

Men dette er utifra hva jeg har lest kingston har.

 

Alle som lurer på ytelse blandt SSD osv. les her.

 

Forøvrig er det kun SSD'er med Intel eller Indilinx kontrollere som er brukbare. De andre er dårlige til omtrent alt. Derfor de ikke er tatt med i testen jeg linket.

Lenke til kommentar
Ingen som har noe å fortelle om OCZ brikkene som ligger til 895,- nå.... bare få minutter igjen :(

 

 

Det er billigere enn noen andre 6GB DDR3 brikker jeg finner i prisguiden.

Ytelsen på minne har uansett lite å si om du ikke overklokker ekstremt, så jeg tror de er et godt kjøp. Men har ingen erfaring med dem selv.

Endret av pro_odeh
Lenke til kommentar
Ingen som har noe å fortelle om OCZ brikkene som ligger til 895,- nå.... bare få minutter igjen :(

 

 

Det er billigere enn noen andre 6GB DDR3 brikker jeg finner i prisguiden.

Ytelsen på minne har uansett lite å si om du ikke overklokker ekstremt, så jeg tror de er et godt kjøp. Men har ingen erfaring med dem selv.

Jeg tok sjansen.... ikke er jeg noen overklokker, og dessuten var det jo noen hundrelapper å spare ;)

Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Logitech Desktop diNovo Mini Norsk/

 

Tastatur som passer i håndflaten din eller på stuebordet. Kommer med opplyste knapper og taster som gjør det enkelt å skrive, selv i dårlige lysforhold. Passe stor for et lite stueebord.

 

før: 990,- 795,- inkl. mva

 

 

 

Miditower, "Neon Light Black"

 

Digitalt termometer i front med rød og blå LED's. 2 stk. 80x80mm vifter medfølger. Viftehastigheten kan reduseres med Turbo knappen

 

før: 395,- 250,- inkl. mva

 

 

 

MIST 1000W avtagbare kabler, rev. 2

 

MIST 1000W avtagbare kabler, rev. 2 Japanske kondensatorer, kabel kit inkl

 

før: 1295,- 995,- inkl. mva

 

 

 

bZerk tastatur

 

Sort bZerk/MIST tastatur i meget lekker "piano-lakk" (sort chrome) finish.

 

før: 175,- 50,- inkl. mva

 

 

 

ASUS P6T SE, X58, Socket-1366

 

ASUS P6T SE, X58, Socket-1366 DDR3, ATX, Firewire, GbLAN, 3xPCI-Ex(2.0

 

før: 1525,- 1295,- inkl. mva

 

 

 

Powerball Gyro Blå

 

Den originale NSD Powerball - se opp for etterligninger. Er du en av mange som synes at trening er et (u)nødvendig onde? Eller kanskje tvert imot - en treningsnarkoman som ikke finner timer nok i døgnet til å bygge muskler? Uansett hva din holdning til trening er vil du finne NSD Powerball som et genialt, billig og enkelt treningsverktøy for å styrke muskulatur i fingre, håndledd og arm. Aldri før har trening vært så morsomt og ikke minst - vanedannende.

 

før: 165,- 69,- inkl. mva

 

 

 

Masse lyd for pengene!

 

XLogitech X-540 Høyttaler 5.1 surround 5 satelitter og subwoofer 70W RMS

 

før: 795,- 495,- inkl. mva

 

 

 

Pioneer VSX-418-K A/V receiver sort

 

God hjemmekino receiver til en fornuftig pris. VSX-418 gir høy ytelse når satt opp sammen med litt lettdrevne høyttalere. Passer perfekt til mindre hjemmekino systemer.

 

før: 1895,- 1595,- inkl. mva

 

 

 

Seagate Expansion Desktop 1TB

 

Powerful storage that?s portable. Take the no-nonsense approach to taking your files with you. USB powered.

 

før: 695,- 595,- inkl. mva

 

 

 

Sharp BDHP22H Blu-ray Disc-spiller

 

Blu-ray spiller med full high definition 1080p/24Hz video output og BD-Live (Profile 2.0) som gir deg ekstra innhold og egenskaper via internett tilkoblingen. HDMI, Dolby TrueHD, DTS-SH og Ethernet.

 

før: 1895,- 1250,- inkl. mva

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...