Gå til innhold

Modern Warfare 2 i kryssilden (PC)


Anbefalte innlegg

Problemet blir som Left4Dead, at man ikke har noen server browser og kan velge server med lavest ping ift seg selv.

Man blir bare tvunget inn på en eller anna server. Kan ikke ha en fast server som venner også har som fast server, så man kan stikke innom og se om venner spiller.

 

Man får bare en "Play Online" knapp da.

 

Det er dedicated servers i Left4Dead.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Da noen innlegg gikk over til å fokusere på person fremfor sak, måtte disse fjernes fra tråden. Jeg minner på at innleggene skal holdes i en saklig og høfflig tone.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Er nok mange som fortsetter med Cod4 til det evt kommer patch eller det kommer et annet spill som kan ta over for cod4.

MW2 kan per i dag, uten dedicated servere, ikke ta over for MW (cod4).

 

Jeg er av de som avventer, og heller spiller med de folka jeg "kjenner" på serveren jeg har spilt det siste året+.

Lenke til kommentar
Logg fra Best Buys developer chat.

 

Maks 9vs9 spillere, og utviklerene mener tydeligvis at 100 ms latens er helt greit. Yay.

 

Snakk om konsollutviklere som ikke har peiling på PC-plattformen. For å låne en frase fra Denis Leary: This is gonna suuuuck!

 

Heh, 9vs 9 og 100 ms ping, samtidig snakker de om en "better experience", hva er det egentlig de mener blir bedre?

 

AtW

Lenke til kommentar
02:25 DudezTY

Since we can not kick people in ranked matches, how will we stop hackers who get past VAC?

 

02:25 Mackey-IW

Our goal is to ban hackers from the game.

 

02:54 Moriarte

Ignoring IW.net, is the PC version a direct port of the console version?

 

02:55 Mackey-IW

No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.

 

Woohoo! Etter å ha lest slike hardtslående og informative svar kjenner min entusiasme for dette spillet ingen grenser.

 

AtW: Det blir "bedre" i betydningen at spillerne slipper å tenke.

Endret av Sutekh
Lenke til kommentar
Tenk deg at favoritt restauranten du har spist på i årevis plutselig kun tilbyr deg chips til biffen. Tidligere kunne du velge mellom ulikt tilbehør til biffen. Men nå MÅ du spise kun det som kokken sier du skal spise, selv om de har ingrediensene til å lage hva du måtte ønske, men kokken mener altså at du liker chips best.

 

Fin sammenligning, men du tenker vel gjerne ikke over at det å lage ulikt tilbehør tar tid (og dermed koster penger), krever råvarer, krever mer oppbevaringsplass, ikke tåler lagring bra.. at det i det store og det hele er mer bak kulissene enn du får med deg, og gjerne ikke har kapasitet til å forstå deg på?

Lenke til kommentar
Tenk deg at favoritt restauranten du har spist på i årevis plutselig kun tilbyr deg chips til biffen. Tidligere kunne du velge mellom ulikt tilbehør til biffen. Men nå MÅ du spise kun det som kokken sier du skal spise, selv om de har ingrediensene til å lage hva du måtte ønske, men kokken mener altså at du liker chips best.

 

Fin sammenligning, men du tenker vel gjerne ikke over at det å lage ulikt tilbehør tar tid (og dermed koster penger), krever råvarer, krever mer oppbevaringsplass, ikke tåler lagring bra.. at det i det store og det hele er mer bak kulissene enn du får med deg, og gjerne ikke har kapasitet til å forstå deg på?

Nå er jo nettopp dette kundens privilegium: Å gi blanke i hva som foregår bak kulissene.

Lenke til kommentar
Tenk deg at favoritt restauranten du har spist på i årevis plutselig kun tilbyr deg chips til biffen. Tidligere kunne du velge mellom ulikt tilbehør til biffen. Men nå MÅ du spise kun det som kokken sier du skal spise, selv om de har ingrediensene til å lage hva du måtte ønske, men kokken mener altså at du liker chips best.

 

Fin sammenligning, men du tenker vel gjerne ikke over at det å lage ulikt tilbehør tar tid (og dermed koster penger), krever råvarer, krever mer oppbevaringsplass, ikke tåler lagring bra.. at det i det store og det hele er mer bak kulissene enn du får med deg, og gjerne ikke har kapasitet til å forstå deg på?

 

Hey, hvis de ikke vil lage det jeg vil "spise", så bestiller jeg ikke noe der heller.

 

Men det som er litt av problemet, iallefall for meg, er måten de har håndtert det hele. De har pakket det inn i en forklaring om at "det blir lettere å komme i gang"(bullshit, hvis jeg ikke hadde taklet en serverliste, så hadde jeg kjøpt det til xbox eller PS3) "spillet er ikke balansert for det"(hva gjør leaning ubalansert? Fungerte det ikke i MW1?) og "Multiplayer blir som før" (Bullshit)

 

Hvis de ikke hadde kommet med idiotiske utsagn som det, men heller lagt kortene på bordet fra dag 1 og sagt "hey, vi gidder ikke lengre" og "vi er mest opptatt av pengene og kontroll over alt som skjer i spillet", så hadde jeg ikke vært like skuffet heller (spillet hadde passert meg i stillhet istedet).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...