Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvem her har tatt svineinfluensa-vaksinen?


Robocoop

Anbefalte innlegg

ja det er jo SÅ mange som dør av influensaen :facepalm:

 

"å nei vg sier at jeg er i risikogruppen, jeg må sprøyte ukjent stoff i armen asap!!!" Tåler du vanlig influensa tåler du mest sannsynlig denne også.

 

wow virkelig relevant at du ikke har store bivirkninger 1 uke etter vaksinen, det er de alvorlige bivirkninge på folk som hadde takla influensaen helt fint jeg er kritisk til. Skjønner at dere er redde og desperat forsvarer vaksinen med medias argumenter, men ikke flame oss som faktisk stiller oss sterkt kritiske til den og lar mother nature ta seg af baconflu istedet for en amerikansk legemiddelprodusent.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Hun fra the US of A som ble "invalid" ble vist bra igjen kort tid etterpå.

 

Hvis jeg husker riktig var det ikke en gang relatert til vaksinen. Heller et tilfelle av:

 

"Lookit meee aim an attention whore".

 

 

Faren denne influensan utgjør er pumpet opp i skyene, men det er farene ved vaksinering også.

 

Chill people chill.

Lenke til kommentar
Hehe. Hun fra the US of A som ble "invalid" ble vist bra igjen kort tid etterpå.

 

Hvis jeg husker riktig var det ikke en gang relatert til vaksinen. Heller et tilfelle av:

 

"Lookit meee aim an attention whore".

 

 

Faren denne influensan utgjør er pumpet opp i skyene, men det er farene ved vaksinering også.

 

Chill people chill.

 

Konklusjonen min er da at det er lurest å ikke ta den, da det er så mye usikkerhet rundt risikoen ved den, men vi VET at de aller aller fleste overlever influensaen uten bivirkninger i etterkant.

 

Enig?

Lenke til kommentar
Konklusjonen min er da at det er lurest å ikke ta den, da det er så mye usikkerhet rundt risikoen ved den, men vi VET at de aller aller fleste overlever influensaen uten bivirkninger i etterkant.

 

Enig?

 

På akkurat samme grunnlag som vi hittil VET at de aller fleste også overlever vaksina uten nevneverdige bivirkninger i etterkant.

 

Enig?

Lenke til kommentar

Tja, personlig nå etter en grundig vurdering så er jeg totalt imot å ta selv vaksinen , personlig så tror jeg kun disse risiko gruppene burde vurdere den i det hele tatt.

 

Personer som burde eksluderes fra vaksinen :

 

*Gravide (med mindre man kan få ren vaksine uten adjuvanter og tiomersal).

*Eldre eller personer med veldig svakt imunforsvar (bør definitvt få vaksinen uten adjuvanter).

 

Siden det nå kommer fram dokumentasjon om aborter rett etter inntak av vaksinen (i noen tilfeller på legesenteret) og det viser seg at vaksinen er alt for sterk for mange eldre som er veldig syke så må man finne andre løsninger for disse gruppene som kan være bedre.

 

En bedre oversikt over hva årsakene til at noen gravide har dødd av sykdomen kan være greit, var det fordi at noen var i risikogruppene i tillegg til graviditeten? Føler personlig at det er en stor mangel på informasjon som gjør kanskje til at mange tar forhastede valg når det gjelder vaksinen.

Lenke til kommentar
Siden det nå kommer fram dokumentasjon om aborter rett etter inntak av vaksinen (i noen tilfeller på legesenteret) og det viser seg at vaksinen er alt for sterk for mange eldre som er veldig syke så må man finne andre løsninger for disse gruppene som kan være bedre.

 

En bedre oversikt over hva årsakene til at noen gravide har dødd av sykdomen kan være greit, var det fordi at noen var i risikogruppene i tillegg til graviditeten? Føler personlig at det er en stor mangel på informasjon som gjør kanskje til at mange tar forhastede valg når det gjelder vaksinen.

 

Ja, det hadde i sannhet vært interessant å se dokumentasjon som er basert på annet enn antakelser og kreative konklusjoner.

 

Men for all del, ser man en trend her bør man jo så absolutt vurdere reglene.

 

For ordens skyld, i Norge får ikke gravide vaksina før etter 12. uke, eventuelt kun om det er sterke medisinske grunner for å ta den før. Disse i den "dokumentasjonen" Ebeneser presenterer, er i all hovedsak kvinner som er gravide i 7.-10. uke er sånn sett mindre relevant.

Lenke til kommentar
På akkurat samme grunnlag som vi hittil VET at de aller fleste også overlever vaksina uten nevneverdige bivirkninger i etterkant.

Det skulle da virkelig bare mangle...

 

Så blir vel spørsmålet som tvinger seg på;

 

Vil det til slutt være færre som dør av vaksina, enn antallet som ellers ville dødd av influensaen?

 

Det vil vi vel kanskje aldri få vite med 100% sikkerhet, siden forhåpentligvis flere av de som ellers ville tatt turen av influensaen, faktisk ble vaksinert og overlevde.

Lenke til kommentar

Vaksinering? Hvorfor det? Skjønner meg ikke på det. Er jo ikke flere som dør av det enn vanlig influensa...

 

Jada. Hvorfor stengte de ikke grensene til Mexico da?

Men uansett så skal Obama iverksette National Emergency om ikke så lenge.

 

http://www.prisonplanet.com/shocking-h1n1-...do-not-mix.html

 

Drit i FoxNews da det er som og lese SeogHør.

 

Den omtalte siden:

http://miscarriage.about.com/b/2009/09/29/...vaccine.htm#gB3

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tre av mine lærere har tatt vaksinen, ene læreren er gravid, ingen har hatt bivirkninger fra vaksinen.

 

Vurderte å ta vaksinen for en stund siden, men nå er det ikke vits for 5 i klassen min har fått svineinfluensa å jeg er garantert smittet, så jeg dropper det å varer sykdommen ut.

Lenke til kommentar
Vil det til slutt være færre som dør av vaksina, enn antallet som ellers ville dødd av influensaen?

Det kan være noe for statistikerne.

Men for meg som enkeltperson er det faktisk ganske viktig å ikke få anafylaktisk sjokk eller andre bivirkninger. Så jeg synes det er best å forholde meg passiv til vaksinen.

Lenke til kommentar
Vil det til slutt være færre som dør av vaksina, enn antallet som ellers ville dødd av influensaen?

Det kan være noe for statistikerne.

Men for meg som enkeltperson er det faktisk ganske viktig å ikke få anafylaktisk sjokk eller andre bivirkninger. Så jeg synes det er best å forholde meg passiv til vaksinen.

 

Det er for mange også ganske viktig å unngå tidenes lungebetennelse, et lengre sykehusopphold og mulig død, så de valgte vaksina. Husk; det er også tilsynelatende unge, friske mennesker som har dødd av influensaen.

Nei, det er ikke mange, men så er det ikke mange som har dødd av vaksina heller.

 

Ja, det er vanskelige valg, men man må velge ja..

Lenke til kommentar
Det er for mange også ganske viktig å unngå tidenes lungebetennelse, et lengre sykehusopphold og mulig død, så de valgte vaksina. Husk; det er også tilsynelatende unge, friske mennesker som har dødd av influensaen.

Nei, det er ikke mange, men så er det ikke mange som har dødd av vaksina heller.

 

Ja, det er vanskelige valg, men man må velge ja..

Er vel så vidt jeg har skjønt bare 1 person utenfor risikogruppen som har dødd ennå, dvs. en som ikke hadde tilleggssykdommer/lidelser.

 

Hvor mange har dødd av vaksinen? Det er er jo langt mer skremmende, Tyskland sa jo nei til vaksinen vi nordmenn får. Det er et tankekors!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...