Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvem her har tatt svineinfluensa-vaksinen?


Robocoop

Anbefalte innlegg

Det finnes sikkert noen lettskremte konspirasjonsteoretikere som tror vaksinen er farlig. Personlig tror jeg ikke det, men jeg kommer nok ikke til å ta vaksinen likevel.

 

Jeg overlater min dose til de som trenger den mer. Kanskje i U-land.

 

Må også si jeg er forbannet når jeg leser at helsepersonell ikke vil ta vaksinen og får mulighet til å nekte. Stakkars pasienter. Uakseptabelt.

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.6828066

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at du har et moralskt ansvar her, blir du smittet pga du ikke tok vaksine og du smitter andre igjen som ikke har fått tilbud så vil jeg si at du drepten om han/hun dør.

 

Norge kjøpte nok doser til 2 skudd pr menneke.

Nå viser det seg at man trenger bare en, = brenner inne med 4 mill doser og disse kommer ikke til å selges til uganda.

Det er nok bare å ta.

Endret av War
Lenke til kommentar
Norge kjøpte nok doser til 2 skudd pr menneke.

Nå viser det seg at man trenger bare en, = brenner inne med 4 mill doser og disse kommer ikke til å selges til uganda.

Dette provosere meg heilt enormt. Kvifor skal kvart mennesket i Noreg vere så mykje meir verdt?????? Til meir me kjøpar til dyrare blir vaksinen, og til mindre kan U-land få kjøpt :no: Dette me betalar skatt for eller?????

Endret av Sigurdl
Lenke til kommentar
Jeg overlater min dose til de som trenger den mer. Kanskje i U-land.

 

Tror nok helt sikkert at om du ikke benytter din vaksine så havner den ikke i et U-land. Disse vaksinene er kjøpt inn allerede og da havner de nok heller på et lager i Norge vil jeg tro.

 

Kommer til å ta vaksinen så snart det er mulig, men nå er jeg i "risikogruppen" da...

Lenke til kommentar

Hvordan kan den være utrygg, det er drepte vuris, helt død man sprøyter inn.

Vanligvis er virusene levende, kun svekket og da kan noen bli syke pga den ikke var svekket nok for dem.

 

Og de som blir syke av vaksinen er mikroskopisk VS de som blir syke av å ikke ta den.

 

% sjanse for at du blir syk er mye mindre om du tar vaksinen, da kan man ikke si at man ikke vil ta den pga man ikke vil bli syk.

Endret av War
Lenke til kommentar

Hei,

 

Har slitt med en litt lei hoste de siste 2-3 dagene nå. Og denne har bare blitt mer og mer tung. I dag har det utviklet seg til at jeg er veldig slimete i hals og nese. Harker og hoster tungt. Merker nå at det gjør vondt i ribbeina og brystet generelt.

 

Min mor sa i dag at hun kunne se på øynene min at eg er dårlig.

 

Det jeg lurer på er om dette er symptomer på svineinfluensa... Kjenner ikke igjen disse symptomene, da jeg pleier å kun bli forkjølet eller få hansbetennelse.

Lenke til kommentar
Norge kjøpte nok doser til 2 skudd pr menneke.

Nå viser det seg at man trenger bare en, = brenner inne med 4 mill doser og disse kommer ikke til å selges til uganda.

Dette provosere meg heilt enormt. Kvifor skal kvart mennesket i Noreg vere så mykje meir verdt?????? Til meir me kjøpar til dyrare blir vaksinen, og til mindre kan U-land få kjøpt :no: Dette me betalar skatt for eller?????

 

Du synes det er rart at nasjonalstaten Norge først og fremst vil sørge for norske borgere?

Lenke til kommentar
Husk at du har et moralskt ansvar her, blir du smittet pga du ikke tok vaksine og du smitter andre igjen som ikke har fått tilbud så vil jeg si at du drepten om han/hun dør.

 

Norge kjøpte nok doser til 2 skudd pr menneke.

Nå viser det seg at man trenger bare en, = brenner inne med 4 mill doser og disse kommer ikke til å selges til uganda.

Det er nok bare å ta.

Tulling. Tror du at du får ett magiskt skjold rundt kroppen din som gjør at du ikke får bakterier på deg selv? Da tar du grundig feil. Hva med hendenr og nys. Du kan skyte så mye vaksine som du vil men alikevell kan du smitte andre som bare faen.

Lenke til kommentar

Husk at 4000 fikk skader av vaksinen de lagde for 33 år siden, hadde ikke disse blitt tatt hadde kanskje? 40.000? 400.000? 4000000 dødd?

 

Så igjen, bedre at alle tar og noen får skade, vs ingen tar og 100ganger fler tar skade?

 

Som videoen også sier laget de en ny vaksine etter de hadde testet den, og ga denne til folket utestet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...