Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke sett videoen din akkurat nå, kan du forklare hva det er i stedet?

Patrick Roddie i halvannen times intervju om chemtrails og bl.a. sykdommer.

Han er en seriøs og etterrettelig type som forklarer hvor han henter tall og fakta fra.

En liten forklaring står i "om videoen" som du kan sjekke om du ikke har lyst til å se den.

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Aff, en eller annen totalt random fyr, men dønn «seriøs» fyr selvfølgelig, snakker om chemtrails der vi blir sprayet med aluminium, som er noe så inni hampen bullshit som får det. Først, å spraye dette fra fly er kanskje den dårligste distribusjonen av aluminium man kan få, vi snakker uhorvelige mengder og ufattelig lav treff-prosent, samtidig som dette skal gjøres fra hva - passasjerfly?

 

Hadde det vært en sammensvergelse så ville det vært mye enklere å gjøre dette igjennom drikkevannet.

 

Ok. Gidder ikke en halvannen time med video for dette, så kom til poenget er du snill? Hva er argumentene? Vær spesifikk, gidder ikke en haug av videoer fra nå av, vil ha dine egne ord på bordet

Endret av bshagen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Aff, en eller annen totalt random fyr, men dønn «seriøs» fyr selvfølgelig, snakker om chemtrails der vi blir sprayet med aluminium, som er noe så inni hampen bullshit som får det. Først, å spraye dette fra fly er kanskje den dårligste distribusjonen av aluminium man kan få, vi snakker uhorvelige mengder og ufattelig lav treff-prosent, samtidig som dette skal gjøres fra hva - passasjerfly?

 

Hadde det vært en sammensvergelse så ville det vært mye enklere å gjøre dette igjennom drikkevannet.

 

Ok. Gidder ikke en halvannen time med video for dette, så kom til poenget er du snill? Hva er argumentene? Vær spesifikk, gidder ikke en haug av videoer fra nå av, vil ha dine egne ord på bordet

 

Totalt random for deg, men kjent og seriøs innen geoengineering-temaet.

Gidder du ikke se slikt intervju, så er du ikke interessert.

Det henger jeg meg ikke mye opp i.

 

Clink, er du åpen for at det kan hende at det er du, og de få andre som tror på dette er de som egentlig tar feil?

Kan ikke se at forholdene er i nærheten av noe som skulle få meg til å snu totalt om.

 

Her kan du selv få innblikk i hvor lenge dette har pågått.

 

Massive US Senate Document On National And Global Weather Modification

750-siders rapport - en del viktige utdrag vist her:

https://www.geoengineeringwatch.org/massive-us-senate-document-on-national-and-global-weather-modification/

 

11-450x454.png

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

1.5t for noe du kunne redegjort for i 5 setninger? Kan du ikke heller bare komme til poenget?

Du har nå sjansen til å imponere. Vis at du klarer å oppsummere den videoen med fem, eller gjerne ti setinger.

Patrick Roddie har spredd kunnskap om geoengineering i mange år og er veldig kunnskapsrik i temaet.

Det går ikke å oppsummere på en enkel måte, for han øser av kunnskap fra sin mangeårige research.

En oppsummering som du ber om egner seg for en trykt publikasjon - blekke, men den måtte vært på mange sider, minimum, for å ha noen verdi.

 

Internett byr på direkte deling av videomateriale, rått eller redigert, og du kan hoppe rundt som du selv vil om du ikke har tid til å se alt.

Jeg konkluderer med at du faktisk ikke ønsker. Om du ikke gidder eller om det ligger noe annet bak er umulig å si.

 

Det du ber om er egentlig en oppgave media skulle tatt tak i, men de har nok annen stående ordre om ikke å fortelle for mye.

 

Tips: Patrick Roddie skriver selv i "om videoen", hva den i grove trekk handler om.

Linken er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1164553&p=24449018

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Dere som tviler, se dette foredraget : The Catastrophic Consequences Of Climate Engineering ( Dane Wigington Geoengineering Watch )

Kanskje du kan ta opp de viktigste punktene i stedet for å poste en nesten 2,5 timer lang film?

Tvilsomt at mange gidder å se filmen..

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel bare å ta målinger av bakken i et chemtrailområde og sjekke om det finnes spor av ulumske kjemikaler for å få bekreftet dette, eller?

njaa. Det kan finnes ganske mye metaller og kjemikalier i jord, uavhengig av chemtrails eller ikke. Dette vil også variere fra sted til sted, muligens fra nabo til nabo også avhengig av hvor jorden kommer i fra.

Nå er det vel diverse metaller de gjerne tror at sprayse, du kan jo selv tenke deg hvor diverse metaller stammer fra..

Lenke til kommentar

Kanskje du kan ta opp de viktigste punktene i stedet for å poste en nesten 2,5 timer lang film?

Tvilsomt at mange gidder å se filmen..

 

Mine ord ville ikke vært dekkende nok. Bilder og film viser det bedre, og da mens han forklarer det. Dessuten hvor vanskelig er det å se det foredraget i biter da...? 15 min her og der når man har tid.

Lenke til kommentar

Hvis det sprayes skumle ting fra fly - hvordan unngår "makta" å bli rammet selv?

 

De er arrogante nok til å tro at når 90+ % av andre mennesker er borte, så vil de overleve. De har for lengst bygd sine underjordiske bunkere. Så snakker vi ikke om folk som har et normalt moralsk kompass her da. 

Lenke til kommentar

Mer dekkende enn hva man får med seg når man ikke ser filmen :)

Nei, jeg gidder ikke se så lange filmer, både av prinsipp fordi det er en ekstremt dårlig måte å "diskutere" på, og fordi man sikkert kan finne 50 slike filmer man "må" se..

 

Jeg er dårlig til å forklare slike vitenskaplige ting på en overbevisende nok måte. Dane har video bevis for chemtrails, og bilder av disse flya inni med tanker og det hele. Det kan jeg ikke forklare med ord her... Se den eller ikke. Opp til deg :)

 

Såeh... Bill Gates (eksempel, han har mye penger og makt, regner med han er blant de mistenkte) løper ned i bunkersen sin et par ganger i uka for å unngå utslippene?

 

Ingen her har sagt at Bill Gates eller alle menn med makt er med på dette :p

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Jeg er dårlig til å forklare slike vitenskaplige ting på en overbevisende nok måte. Dane har video bevis for chemtrails, og bilder av disse flya inni med tanker og det hele. Det kan jeg ikke forklare med ord her... Se den eller ikke. Opp til deg :)

Har du sjekket ut hvor disse bildene kom fra selv?

Helt selv altså?

 

Jeg kunne jo ha postet det her, men er bedre om du finner det selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...